Kan ik wat voor jou doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

soof14

Kan ik wat voor jou doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-20 10:23

Hallo Iedereen,

De titel zegt het al, kan ik wat voor jou doen in deze tijden, of voor iemand die jij kent?

Op het moment zit ik al een paar maanden thuis van mijn werk als verpleegkundige. Maar door deze crisis voel ik mij zo machteloos, ben nog niet op het punt om weer op te gaan bouwen.
Maar zou graag wat voor mensen willen betekenen hier in mijn buurt of van op afstand.
Zelf ben ik woonachtig in Drenthe (Assen), bezit van een auto dus kan ook wat verder rijden.

Dus is er iemand die jij kent of jijzelf die geen boodschappen kan doen, of zin heeft in een wandeling op gepaste afstand, hond uitlaten, gewoon een babbeltje etc. laat maar weten!

Groetjes, Sofie

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:25

Toevallig handig met de naaimachine?

[url=http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=101890865#p101890865]Onderwerp: Wat te doen als je je huis niet meer uit mag?[/url]

Dokter01 schreef:
Is er hier misschien iemand met tijd over die mondkapjes zou willen naaien voor onze huisartsenpraktijk?

Is voor een huisartsenpraktijk in Assen

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:29

soof14 schreef:
Hallo Iedereen,

De titel zegt het al, kan ik wat voor jou doen in deze tijden, of voor iemand die jij kent?

Op het moment zit ik al een paar maanden thuis van mijn werk als verpleegkundige. Maar door deze crisis voel ik mij zo machteloos, ben nog niet op het punt om weer op te gaan bouwen.
Maar zou graag wat voor mensen willen betekenen hier in mijn buurt of van op afstand.
Zelf ben ik woonachtig in Drenthe (Assen), bezit van een auto dus kan ook wat verder rijden.

Dus is er iemand die jij kent of jijzelf die geen boodschappen kan doen, of zin heeft in een wandeling op gepaste afstand, hond uitlaten, gewoon een babbeltje etc. laat maar weten!

Groetjes, Sofie

Zelf gezond blijven!
Super lief dat je dit aanbied
Is op fb ook een groep "kan ik je helpen in deze crisis"
https://www.facebook.com/groups/909047796182225/

soof14

Re: Kan ik wat voor jou doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-20 17:57

Zonnebloem: dankje voor de tip zal daar eens kijken, hier staat een naaimachine te verstoffen, kan alleen de link niet openen.

Kiki: dankje, heb geen Facebook vandaar dat ik via deze weg kijk of ik wat kan doen.
En natuurlijk gezond blijven.

zonnebloem18

Re: Kan ik wat voor jou doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 18:25

Ik heb je een PB gestuurd met de link, die zou wel moeten werken.