Kaartenactie voor ouderen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Woestein

Kaartenactie voor ouderen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 18:41

Afgelopen maandag was er in DWDD een stukje over het sturen van een kaartje naar eenzame ouderen of andere eenzame mensen.
Dit leek mij een mooi idee en ik kom er rustig achter dat er meer zorgcentra dit opgepakt hebben.

Voor wie het leuk vind neem eens contact op met een verzorgingstehuis bij jou in de buurt!
Of kijk op een Facebook pagina van die instelling of er al meer gedaan wordt.

Ook tekeningen die kinderen nu vast en zeker maken zijn welkom om de boel wat op te fleuren!

Zelf ben ik werkzaam in een woonzorgcentrum te Heerenveen met 26 bewoners.
Mocht iemand hier iets naar toe willen sturen, stuur me een PB en ik geef het adres.

Alvast bedankt namens alle mensen!

(Hoop dat het topic hier goed staat)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 21:18

Ik ben gisteren met mijn dochter aan het kleuren geweest, die tekeningen ga ik morgen door de bus doen bij het verzorgingstehuis hier in de buurt.

De kinderen op mijn werk heb ik ook al aan het kleuren voor ouderen gezet, door de lesstof zijn ze toch zo heen nu met praktisch één op één begeleiding, haha.

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-20 12:44

Aranel schreef:
Ik ben gisteren met mijn dochter aan het kleuren geweest, die tekeningen ga ik morgen door de bus doen bij het verzorgingstehuis hier in de buurt.

De kinderen op mijn werk heb ik ook al aan het kleuren voor ouderen gezet, door de lesstof zijn ze toch zo heen nu met praktisch één op één begeleiding, haha.

Super!
Zeker nu de zorg centra dicht zijn voor bezoekers is elke tekening, kaartje welkom!

Keet

Re: Kaartenactie voor ouderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:52

Wij hebben vanuit school het verzoek plus adres gekregen om tekeningen en kaartjes te maken :) als weektaak :)
Gister onze eigen omas en opa voorzien van een kaartje. Komende week voor het verzorgingstehuis :)

geerte

Re: Kaartenactie voor ouderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:59

Je kan ook via www.cor.omapost.nl een kaartje sturen naar een random persoon. Of je kan iemand opgeven.