Wil je bijdragen aan de wetenschap en mij en mijn groepsgenoten helpen afstuderen? Voor mijn afstudeerscriptie zoek ik mensen die mee willen doen aan een onderzoek. Het onderzoek gaat onder andere over job crafting en motivatie op het werk. Het start, afhankelijk van de maatregelen van het corona virus, ergens eind april.
Om dit zo goed mogelijk te onderzoeken, vragen we deelnemers om een maand lang, één keer per week een vragenlijst in te vullen (+-15 min) over de werkweek. Daarnaast is er een vragenlijst met wat algemene vragen over uw gedrag op het werk. We vragen ook of je een collega hebt die een korte vragenlijst (+5 min) wil invullen (optioneel).
Als u meedoet aan het onderzoek en de collega ook de korte vragenlijst invult, maak je kans op een waardebon van 50 euro. Daarnaast kunnen we je informeren over de resultaten van het onderzoek. Helaas kunnen ZZP'ers niet meedoen.
Alle informatie wordt uiteraard anoniem verwerkt. Het zal dus niet naar jou terug te leiden zijn.
Wil je meedoen? Stuur me dan een privébericht met je emailadres en voornaam!
Misschien kun je wat meer ingaan op de studie die je doet en wat je precies gaat onderzoeken? Je vragenlijst past voor nu bij zo ongeveer alle beroepen.
Eske_B
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-20 15:36
marleen_88 schreef:
Misschien kun je wat meer ingaan op de studie die je doet en wat je precies gaat onderzoeken? Je vragenlijst past voor nu bij zo ongeveer alle beroepen.
Dat klopt! We willen ook graag dat mensen van alle beroepen meedoen. We onderzoeken wat invloed heeft op motivatie en werkprestatie van mensen. Bijvoorbeeld bepaalde persoonlijkheidsfactoren