Iphone herstellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PhotographJarig

Iphone herstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 21:58

Beste bokkers,

Ik wil mijn iphone herstellen, niet perse helemaal, maar in ieder geval zodat de “schermtijd” weg gaat. Moet ik dan perse alles herstellen, of alleen een deel? En als ik me iphone ga herstellen, worden alle foto’s etc dan verwijderd? Zoja; hoe kan ik die opslaan

Mvg,

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:16

Je weet dat je dat zo kunt uitzetten?

Open Instellingen
• Navigeer naar 'Schermtijd'
• Scrol omlaag
• Tik op 'Schakel schermtijd uit'

Behalve als je ouders hem met een code hebben beveiligd. Is dat het probleem?

Als je compleet wilt resetten dan moet je je foto’s opslaan in de cloud. Dan kun je de IPhone wissen en hem opnieuw installeren. Als je dan weer inlogt met je Apple/iCloud account dan staan ze er weer op. Maar als je ouders ook het Apple wachtwoord hebben dan kan je niks.

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 22:17

Suzanne F. schreef:
Je weet dat je dat zo kunt uitzetten?

Open Instellingen
• Navigeer naar 'Schermtijd'
• Scrol omlaag
• Tik op 'Schakel schermtijd uit'

Behalve als je ouders hem met een code hebben beveiligd. Is dat het probleem?

Als je compleet wilt resetten dan moet je je foto’s opslaan in de cloud. Dan kun je de IPhone wissen en hem opnieuw installeren. Als je dan weer inlogt met je Apple/iCloud account dan staan ze er weer op. Maar als je ouders ook het Apple wachtwoord hebben dan kan je niks.

Yes I know alleen ben het wachtwoord vergeten. Dit is een nieuwe iphone en heb allle gegevens gewoon overgezet alleen is die code meegegaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:19

Als je het Apple wachtwoord bent vergeten heb je wel echt een probleem. Die heb je voor alles nodig, ook voor het wissen en resetten. Die moet je echt terug zien te halen. Door je controle vragen etc.

https://support.apple.com/nl-nl/HT201487
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 18-03-20 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 22:20

Suzanne F. schreef:
Als je het Apple wachtwoord bent vergeten heb je wel echt een probleem. Die heb je voor alles nodig, ook voor het wissen en resetten. Die moet je echt terug zien te halen. Door je controle vragen etc.

Aahh okee, nou gelukkig weet ik die wel :) thankyou