[ENQ] Wat doen paarden voor ons op mentaal vlak?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

[ENQ] Wat doen paarden voor ons op mentaal vlak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 15:42

Misschien een beetje een vage titel, maar ik zal eventjes wat meer uitleggen wat ik ermee bedoel.

Ik studeer fotografie film en nou is het ook voor ons puzzelen hoe we onze opdrachten nog kunnen uitvoeren met zo min mogelijk sociaal contact dankzij Corona. Nou heb ik een project wat qua onderzoek nog enigszins op afstand te doen valt, maar daar heb ik wel wat hulp bij nodig. Mijn project gaat over wat paarden op mentaal vlak voor ons betekenen.

Zelf rij ik al bijna 20 jaar paard (ik ben 25 jaar) en zou ik niet weten wat ik zonder paarden moet doen. Als ik paardrijd voel ik me vrij. Paarden maken mij gelukkig en hebben me door een hoop dingen heen gesleept en geven me veel kracht. Dit is wat ik in mijn project wil onderzoeken. Wat betekenen paarden voor jullie?

Je mag deze vraag natuurlijk hier beantwoorden maar ik zou het ook fijn vinden als je mijn enquete zou willen invullen.

Weet niet of dit mag of niet, maar dit is in ieder geval iets waarmee ik verder kan binnen mijn studie :+ Alvast bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/S6N0T6S7R7D1D7N4Y
Laatst bijgewerkt door Dani op 17-03-20 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toevoegd.

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Wat doen paarden voor ons op mentaal vlak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:15

Ingevuld, succes met je opdracht!

nessinator

Re: Wat doen paarden voor ons op mentaal vlak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:22

Ik heb hem ook ingevuld, maar kan je mij je e-mail nog sturen? Mijn foto's staan op mijn andere laptop :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 16:30

nessinator schreef:
Ik heb hem ook ingevuld, maar kan je mij je e-mail nog sturen? Mijn foto's staan op mijn andere laptop :+

Ik stuur je even een PB!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 16:30

Sica schreef:
Ingevuld, succes met je opdracht!

Super bedankt!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:34

Ingevuld!

Bij een van de vragen staat ">1" dit moet "<1" zijn (hoe lang met een paard)

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:43

Er zit een fout in vraag 10. Daar staat >, dat betekent "meer dan". Ik neem aan dat dat "minder dan" en dus < moet zijn ;)

alice0cullen

Re: [ENQ] Wat doen paarden voor ons op mentaal vlak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:53

ingevuld, heb nog wel een paar foto's maar die staan op mijn telefoon.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 17:13

Bowo schreef:
Er zit een fout in vraag 10. Daar staat >, dat betekent "meer dan". Ik neem aan dat dat "minder dan" en dus < moet zijn ;)

ah excuses hahah klopt!

PerleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 17:21

ingevuld :)

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 17:26

Je kunt de enquête niet invullen als je nu niet meer rijd. Die antwoordmogelijkkheid ontbreekt.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 17:28

Vraag 10 kun je niet correct beantwoorden als je geen vast lespaard hebt c;11 en 12 ook niet. Misschien die vragen even niet verplicht maken?

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:14

Ingevuld :) Ik zal eventueel ook eens kijken voor foto's :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:45

Ik rij niet, ik heb het even in de vragen allemaal uitgelegd. Ik heb echter wel twee eigen pony's waar ik mee men. Misschien iets meer algemene vragen zoals eigen paard enzo voorop en dan wat je ermee doet, want rijervaring maakt voor deze enquête niet zoveel uit. Wat je ter mentale ontspanning met het paard doet des te meer.

Edit; in dit topic staan veel foto's van de band tussen mij en mijn jongste [ITP] Jorie, de "mini-haflinger" op de hei
Ik dacht zelf altijd dat ik niet zo'n goede band met hem had, maar deze foto's laten duidelijk iets anders zien.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 17-03-20 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 18:47

Ingevuld. Ga kijken of ik er nog aan denk om de foto's te sturen. Recente foto's staan wel op mijn foon maar oudere niet.

Wat ga je precies doen met de foto's
En moeten ze van hoge kwaliteit zijn? Rijd haar al heel lang en weet niet of ik de foto's van het begin nog op de comp heb staan. Dus dat zou van een foto moeten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 22:01

maj0 schreef:
Ingevuld. Ga kijken of ik er nog aan denk om de foto's te sturen. Recente foto's staan wel op mijn foon maar oudere niet.

Wat ga je precies doen met de foto's
En moeten ze van hoge kwaliteit zijn? Rijd haar al heel lang en weet niet of ik de foto's van het begin nog op de comp heb staan. Dus dat zou van een foto moeten

Nou ik wil er iets van collages lid van maken. Misschien gebruiken als uiteindelijk kunstwerk en anders als proces/onderzoek ofwel ik maak er nieuw beeld mee. Ik hoop natuurlijk dat ik uiteindelijk in staat ben om zelf beelden te maken maar gezien de corona maatregelen is het met school even puzzelen. Dit zal dan vallen onder found footage

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 22:12

Interessant, ik vond wel dat je oorspronkelijke vraag eigenlijk geen duidelijke lijn was in de vragen die je stelde. Ik vind de intentie wel interessant, ik hoop dat je er wat uit kan halen.

Ik heb alleen meerdere paarden, dan wordt het toch een beetje ingewikkeld invullen. Ik heb hem niet afgemaakt, maar ik wens je veel succes.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 11:26

Bedankt iedereen voor de moeite om hem in te vullen of te bekijken! ik mag blijkbaar niet meer dan 100 mensen hebben die hem invullen (anders moet ik premium kopen:+). Ook voor de gene die foto's hebben gestuurd, dank! Ik kan voorlopig goed verder met mijn onderzoek!