Geen beeld bij videogesprek google hangouts

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xmarritw

Geen beeld bij videogesprek google hangouts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 12:07

Omdat de scholen nu gesloten zijn, zijn mijn vrienden en ik met elkaar aan het videochatten. We hebben allemaal een chromebook, dus doen we het via google hangouts. Omdat we met zijn 5ven praten zie je een persoon groot in beeld en de rest onderaan in klein beeld. Bij de rest zie je de personen onderaan in klein beeld bewegen en zie je dus wat ze op dat moment doen. Ik zie echter de profielfoto van de mensen onderaan. Ik zie op het grote beeld wel de persoon bewegen. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mensen onderaan ook zie? Ik kan via pb foto's sturen van wat ik bedoel als het verhaal niet duidelijk is.

Bagheera_206

Re: Geen beeld bij videogesprek google hangouts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 09:50

Wellicht dat de webcams uit staan van diegene waar je geen beeld van ziet? :=

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 09:54

Bagheera_206 schreef:
Wellicht dat de webcams uit staan van diegene waar je geen beeld van ziet? :=

Da is het niet, als ze aan het praten zijn zie ik ze op het grote beeld.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 10:00

Heeft google hang outs ook niet de bandbreedte beperkt vanwege de toegenomen drukte en deze functie stomweg uitgezet om bandbreedte te sparen?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 10:12

Ibbel schreef:
Heeft google hang outs ook niet de bandbreedte beperkt vanwege de toegenomen drukte en deze functie stomweg uitgezet om bandbreedte te sparen?

Dat weet ik niet. Ik had gisteren nog via Google Hangouts een groepsgesprek, maar we waren online spelletjes aan het spelen dus het alleen even op audio gehouden.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 13:48

Ibbel schreef:

Ik denk het niet. Op mijn telefoon werkt het wel gewoon en bij anderen ook alleen op mijn chromebook werkt het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 10:22

Beetje laat, maar Hangouts laat maar een paar mensen zien als je met een grote groep in een chat zit. Er is geen manier om ze allemaal in beeld te krijgen, maar als je op de witte balk onderin op de drie stipjes rechts klikt, dan naar layout-opties en dan op 'tegels' krijg je er in ieder geval een paar tegelijkertijd. Je houdt dan wel dat degene die aan het woord is groot in beeld komt.