Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chocopasta schreef:Ik heb maaaandeb geleden een week center parcs geboekt met ons gezinnetje. Vertrek over 2 weken. Ik weet dat het niet perse de reis van mijn leven is en makkelijk op een ander moment kan, maar stiekem baal ik wel heel erg dat het waarschijnlijk niet door gaat in verband met zeeeer beperkt toegankelijke faciliteiten
Joman schreef:Vrijbuiter34 schreef:Ik zou gaan als het land waarheen je gaat je toelaat. Het heeft geen zin om ergens heen te gaan waar je vervolgens eerst 2 weken in quarantaine moet.
Ja, totdat je niet meer terug kunt komen. Zit je daar.
Joman schreef:Vrijbuiter34 schreef:Ik zou gaan als het land waarheen je gaat je toelaat. Het heeft geen zin om ergens heen te gaan waar je vervolgens eerst 2 weken in quarantaine moet.
Abby_Snow schreef:Ik vertrek dinsdag (hopelijk)! Voor mij is het per dag bekijken hoe het gaat. Mijn reis gaat naar een land waar het warm is en een tiental het corona virus hebben. Als het goed is accepteert dit land nog gewoon Europeanen, maar worden wel gecheckt bij aankomstOmdat het een zon-vakantie is heb ik geen problemen met het niet gaan naar musea etc.
Vrijbuiter34 schreef:Chocopasta schreef:Ik heb maaaandeb geleden een week center parcs geboekt met ons gezinnetje. Vertrek over 2 weken. Ik weet dat het niet perse de reis van mijn leven is en makkelijk op een ander moment kan, maar stiekem baal ik wel heel erg dat het waarschijnlijk niet door gaat in verband met zeeeer beperkt toegankelijke faciliteiten
Totaal begrijpelijk, je hebt je toch ergens op verheugd! Krijg je wel je geld terug?
Athelas schreef:Ik ben op vakantie in nieuw Zeeland momenteel. Ik hoop dat ik terug kan komen, vlucht is geannuleerd.![]()
Maar als ik nu weg zou gaan, zou ik niet gaan. Vanwege het feit dat er zo veel vluchten gecancelled worden dat je kans heb om niet meer terug te komen.
WenK schreef:Ik wacht momenteel in spanning af of onze vakantie naar Thailand doorgaat. De maatregelen voor reizigers vanuit oa NL schijnen flink aangescherpt te zijn. Volgens planning vertrekken we woensdag. De bedragen die met deze reis gemoeid zijn zijn voor ons dusdanig dat als we nu niet kostenloos kunnen omboeken/annuleren we de komende jaren waarschijnlijk geen vakantie hebben.