Voor een schoolopdracht moeten we een sub-cultuur onderzoeken. Mijn groep koos voor de skaters. Helaas ken ik niemand in mijn omgeving die tot deze subcultuur behoort. Vandaar mijn vraag om hulp.
De opdracht is dat wij een skater een tasje met opdrachtjes geven en dat die persoon een hele week de tijd heeft om deze opdrachten op te volgen. Hierna volgt een kort interview en kunnen wij door met ons onderzoek.
Wat ik dus zoek is iemand die van skaten houd en het leuk vind om deze 5 opdrachtjes uit te voeren. de opdrachten bestaan uit: - een boekje die je elke dag in kan vullen(duurt max 10 min.) - het maken van een fotoverslag(welke je gewoon met de smartphone kan doen en door kan mailen/appen) - iets vertellen over je persoonlijke spullen/skate-spullen - het schrijven van een haat brief/liefdes brief(wat vind je tof aan skaten en wat helemaal niet) - en het beoordelen van je skategear en omgeving doormiddel van stickers
Het korte interview achteraf hoeft wat mij betrefd ook geen uren te duren en hiervoor wil ik je best trakteren op een bakkie ergens in de stad. zodat we ergens op een comfortabele en rustige plek kunnen praten over wat je vond van de opdrachtjes etc.
Alvast heel erg bedankt! Dit is overigens voor de hbo studie Communicatie en Multimedia Design.