auto huren zonder creditcard in hongarije?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

auto huren zonder creditcard in hongarije?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-20 21:09

de vraag staat eigenlijk al in de titel,
iemand enig idee of (en indien ja,waar) je een auto kan huren ZONDER creditcard in Hongarije?

ik weet dat Sunnycars dit doet,maar niet in Hongarije.

Supervixen

Re: auto huren zonder creditcard in hongarije?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:30

Waarom wil je geen creditcard?
Is echt handig. Vorig jaar in Lapland tijdens onze rondreis zo goed als alles mee betaald.

Knollboll

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:33

Nee dat lukt niet. Lukt alleen met creditcard.

lochsong

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:40

Je kan heel makkelijk een credit card online bij N26 (Duitse bank) aanvragen. Je kan die kaart als credit kaart gebruiken maar het is een debit kaart.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:43

Je kan bijna nergens een auto huren zonder creditcard, omdat ze hier meestal een X bedrag op "vastzetten" als borg.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:52

Ik weet dat de Ierse Budget je een auto laat huren zonder creditcard als je alle verzekeringen ed. Van tevoren afkoopt en betaald....
Je zou kunnen informeren?

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:58

Sodera schreef:
Ik weet dat de Ierse Budget je een auto laat huren zonder creditcard als je alle verzekeringen ed. Van tevoren afkoopt en betaald....
Je zou kunnen informeren?

Dit heb ik ook eens bij Hertz gehad. De meegenomen creditcard was verlopen kwamen we ter plekke achter. Ik weet de precieze bedragen niet meer, maar het kostte best wat.. Zou het voor de zekerheid van te voren inderdaad wel even informeren bij ze.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:01

Je kunt van die visa en Mastercard kaarten krijgen waar je geld moet opzetten voor je hem kunt gebruiken maar zijn wel visa's dus zou je kunnen gebruiken als credit card (nadat je er bijvoorbeeld 500 euro op heb gezet voor borg). Misschien een idee om naar te kijken als je geen gewone credit card wilt.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-20 22:21

De prepaid creditcard wordt ook nergens aanvaard.....
Waarom geen creditcard? Omdat ik die in 35j nog nooit nodig gehad heb, kost geld ook, dus om 1x te gebruiken vind ik dat een beetje zinloos.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:24

tengeltje11 schreef:
Waarom geen creditcard? Omdat ik die in 35j nog nooit nodig gehad heb, kost geld ook, dus om 1x te gebruiken vind ik dat een beetje zinloos.

Als je het teveel werk/geld/whatever vind denk ik dat je je erbij neer moet leggen dat je geen auto kan huren.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-20 22:25

bliksemflits schreef:
tengeltje11 schreef:

Als je het teveel werk/geld/whatever vind denk ik dat je je erbij neer moet leggen dat je geen auto kan huren.

Het is nog makkelijker om je daarbij neer te leggen, het kan blijkbaar wel bij sommige bedrijven(waarborg wordt dan cash betaald), heb ondertussen enkele tips ontvangen.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:53

Ik dacht er ook zo over ts maar ik heb nu een credit card via ANWB en deze is het eerste jaar gratis (ze hebben nu een actie).
Ik heb nu voor vakantie ook een auto gehuurd. Wrs zeg ik m voor dat hij afloopt op volgend jaar.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-20 16:18

mss handig voor andere mensen.
ondertussen een wagen gereserveerd bij klasswagen(die zitten overal wel een beetje,dus zal overal wel hetzelfde zijn),en daar kan ik dus met een omniumverzekering erbij dan, gewoon met mijn maestro-kaart betalen.
2 dagen huren komt op 79 euro.
is duurder,maar ook niet om achterover te vallen,dus heel tevreden hiermee.

er waren nog bedrijven die dit deden en er waren ook andere (die wat verder zaten dan op de terminal),die gewoon ook contact aanvaardden als borg,dus eigenlijk gewoon nog zat opties als je wat zoekt.