Vanmiddag spelen wij mee met Quizzle, een online spel tegen 99 andere teams door het hele land.
We moeten quizvragen beantwoorden, escaperoom-achtige dingen oplossen, opdrachten doen enz.
Een achterban qua kennis en handigheid op allerlei gebied is toegestaan, dus vandaar dat we jullie graag vragen om mee te spelen!
We zullen op allerlei manieren (via FB/Instagram/app/bellen/Bokt) contact zoeken voor jullie hulp. We beginnen om half 3, en vinden het nú al leuk dat jullie, door het lezen van dit bericht, akkoord zijn gegaan met het verlenen van hulp op allerlei mogelijke manieren (evt catering en afwassen is óók een manier van hulp verlenen ).
Wat grappig! Ik wil eventueel op afstand wel een achterban zijn. Is een 06-nummer doorgeven makkelijk voor je?
⚠️ Detroit kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.
sans6
🏆 Paardenfluisteraar
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-20 12:49
Dat mag natuurlijk, maar is niet noodzakelijk Ik zal de vragen ook hier in het topic plaatsen. Sowieso al leuk dat je mee wil helpen! Bedankt!
Op welke gebieden kunnen we je inschakelen? Waar weet je veel vanaf?
Oeh spannend ! Klinkt wel heel leuk. Zou je ook niet beter een whatsapp opmaken zodat je daar ook alles tegelijk in kunt gooien
Amado7
🏆 Paardenfluisteraar
Geplaatst: 07-03-20 13:01
Als het over baby s gaat
Eloya
Geplaatst: 07-03-20 13:02
Klinkt leuk Ik lees mee, wellicht kan ik af en toe helpen. Ik weet wel redelijk wat van dieren en verpleegkunde/gezondheid. Maar geen idee of jullie dat krijgen
We beginnen om half 3, en we hebben geen idee wat voor vragen we kunnen verwachten nog.
karuna
Drukke kabouter
🏆 Paardenfluisteraar
Geplaatst: 07-03-20 14:35
Ik ben op zich ook wel op bokt bereikbaar. Niet helemaal helder in het hoofd en fit maar wel de tijd om te helpen als nodig denk ik. Een all rounder en redelijk goed in weetjes opzoeken op internet.
Oh, hier ben ik ook wel voor in! Ik heb denk ik een best goede algemene kennis en ben ook wel vrij handig met het opzoeken van dingen.
Detroit
Bakkabouter
Geplaatst: 07-03-20 14:40
Ik zit hier samen met mijn vriend. Mijn vriend heeft veel auto en techniek-kennis.Ik misschien meer algemene kennis ben werkzaam als (cdd)analist, waarbij (op)zoekwerk veel voorkomt. Eventueel (nier)ziektes weet ik ook wel t een en ander.
Politieke vragen en over de natuur zijn we in elk geval niet zo geschikt voor als vraagbaak.
⚠️ Detroit kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.
Wat leuk! Ik ben dol op quizzen en raadsels, dus ik zit paraat! Ik ben er overigens niet per se heel goed in, maar anders ben ik er voor de mentale support
Ben je trouwens niet bang dat andere quizzle-aars dit topic vinden als ze vragen gaan googlen?
Ga op zoek naar een LP-hoes waar een (deel) van een gezicht op staat. Maak een foto waarbij het gezicht op de LP één geheel vormt met het lijf of gezicht van een van je teamleden.
Laatst bijgewerkt door sans6 op 07-03-20 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt
karuna
Drukke kabouter
🏆 Paardenfluisteraar
Geplaatst: 07-03-20 15:40
De onderstaande staat boven? Of komt er nog wat info bij?