Kleding verkopen op internet.. wat werkt??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Kleding verkopen op internet.. wat werkt??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 08:26

Dameskleding in goede staat, kinderkleding van gebruikt tot nieuw met prijskaartje er nog aan... er komt 0 reactie op.

Ik heb van elk kledingstuk los een duidelijke foto. De kleding hangt netjes en is niet gekreukt. De prijzen zijn láág en nog lager wanneer het bij elkaar als pakket wordt verkocht. Het staat op Marktplaats en op diverse facebookgroepjes. Maar het verkoopt gewoon niet.

Wie heeft er ervaring met verkopen van tweedehands kleding op internet en is daar wel succesvol in? HOE doe je dat dan? :+

Suzanne F.

Re: Kleding verkopen op internet.. wat werkt??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 08:34

Hahaha hier ook geen adviezen. Ik doe het altijd naar de kringloop. Je kan gloednieuwe kleding op Marktplaats zetten voor een paar euro maar dan nog verkoopt het niet. Ik ben ermee gestopt. Ik maak er iemand anders blij mee en doe zo nog wat voor het goede doel.

Misschien die nieuwe Vinted app?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 08:50

Hier ook nooit succes mee gehad.
Ik ga binnenkort naar de rommelmarkt ermee, alles voor een euro, en wat over blijft gaat naar de kringloop.

Marriefloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 08:54

Ligt er aan wat voor merkjes het zijn. Sommige merken en items zijn gewild. Maar veel ook niet en dan is het net geluk hebben met verkoop.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 09:07

Ik ben vorig jaar met mn zus in Amsterdam bij de ijhallen geweest. Kun je kraampje huren. Echt stapels kleding werden daar aangeboden. Ook met meerdere mensen staan praten en ze verkochten allemaal wel redelijk wat.
Je zag ook vaak dat dan vriendinnen met zn 3en 1 kraam hadden bijv.
Wij hebben daar flink babykleding in geslagen. Maar mijn vrouw en mijn zus hebben beide ook nog best wat kleding verkocht. Van t voorjaar weer!

Zoiets zou je kunnen proberen

Joanne1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 09:10

Marriefloor schreef:
Ligt er aan wat voor merkjes het zijn. Sommige merken en items zijn gewild. Maar veel ook niet en dan is het net geluk hebben met verkoop.

Dit inderdaad!
Ik verkoop wel eens wat op united wardrobe maar hier betaal je wel een klein deel servicekosten geloof ik.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 09:18

Ik heb het idee dat kinderkleding goed loopt op de vraag en aanbod facebook pagina van ons dorp. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 09:25

Is Depop een ding in Nederland? Dat is een app waarop je tweedehands kleding kunt verkopen, en waar ook vraag is naar alledaagse merken. Wellicht is dat de moeite waard?

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 09:31

Zijn kledingruils/kledingbeurzen niet iets voor je? Op Facebook staan regelmatig events. Ik ga zo'n 4x per jaar naar een kledingruil en koop zelden nog iets in de winkel.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 09:46

Kinderkleding zijn bepaalde merken die goed verkopen, voor ook echt een goede prijs.

De meer mainstream merken verkopen nauwelijks en alleen voor weinig.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 09:52

Ik gebruik de app United Wardrobe, een app om kleding te verkopen :j

En alles waar ik niet vanaf kom, gaat mee naar de kofferbakverkoop in de zomer.

En als ik het dan nog niet kwijt ben, gaat het naar de kringloopwinkel :)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 10:17

Ik geef alles weg. Babyspullen aan de kraambank, mijn kleding (en die van mijn zoontje nu) naar de kledingbank. Vind het via internet verkopen veel te veel gedoe.

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 10:51

Ik ben zelf actieve verkoper op united wardrobe, verkoop minimaal 2x per week wel wat voor prima prijzen. Het hang er echt van af wat je , heb je een trendy corduroy jasje of truitjes van Tommy hilfiger? Dan is het zo weg. Heb je echter een paars truitje van de c&a kan ik je verzekeren je krijgt het niet verkocht. Alleen de jeugd gaat voor zo goedkoop mogelijk, als je genoeg geld verdiend koop je het in de winkel.