Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MiniMouse schreef:Matheno schreef:Hier komt de schoonmaakster elke week van 9:00 tot 16:00.
In principe doet ze alles, maar het meest belangrijke vind ik toch wel het simpelweg opruimen.
Een hele dag??
Hebben jullie een kasteel?

Matheno schreef:[/quote]Hier komt de schoonmaakster elke week van 9:00 tot 16:00.
Nee, geen kasteel ...
Wel 2 badkamers, apart kantoor erbij, een flinke keuken en een crème kleurige marmeren vloer.
Wassen en strijken heb ik een hekel aan, dus dat wordt ook gedaan. (ook veel overhemden van manlief)
Manlief en ik doen vrijwel helemaal niets aan huishoudelijke klusjes, dus dat stapelt flink op al met al, haha.
Paardenfan25 schreef:Oh, wat fijn en goed geregeld![]()
Ben jaloers. Wil wel 4 uur per week werkster, maar dan moet eerst alles goed opgeruimd worden. En dat stellen we al heel lang uit. Alhoewel we nu alleen nog boven even flink moeten uitmesten. Ligt hoop onnodige troep.
)
ik vond het heerlijk maar ik moet nog ff wennen. normaal doe ik alles zelf.... plan het in mijn vrije uren en nu had ik gewoon tijd over.... maar het zal vast wel snel wennen
lnvdh schreef:wat toevallig... vandaag heb ik voor het eerst de schoonmaakster gehad. we wonen in een nieuwbouwwoning en ik irriteerde me al in het oude huis dat ik elke vrije dag weer met het huishouden bezig was.. Nou ik moet zeggen tis wel ff wennen.. ging gister zelf toch maar ff snel de bedden verschonen... ging snel rondje huis dat alles aan kant was en vanmorgen zag ik de kattenharen op de bank en ging ik nog ff snel de bank zuigen voor ze kwam... En toen kwam ze en vroeg ze wat ze moest doen en dacht ik uhmmmmmm ja... nou..... doe maar wat... Ik zei als je iig de badkamers wilt doen en boven zuigen.... Maar ze kwam drie uur en ik ben weggegaan... na 2:45 uur later kwam ik binnen en de geur van schoonmaakmiddel kwam me al tegemoet... en bijna het hele huis was gedaan.. de vloeren gedweild de bank onder de bank achter de bank alle vensterbanken onder de bedden. badkamers en wc weer spin en span.... en ze ging weg en ik dacht echt en nu???? nou maar ff lekker de stad inik vond het heerlijk maar ik moet nog ff wennen. normaal doe ik alles zelf.... plan het in mijn vrije uren en nu had ik gewoon tijd over.... maar het zal vast wel snel wennen
De schoonmaakster is een collega van me die een bijbaantje erbij heeft dus was nog gezellig ook... Volgende keer gaat ze me keuken uitsoppen en die keer erna de ramen lappen... wat een luxe
).
Een schoonmaakster die spullen jatte, een schoonmaakster die zat te internetten op onze laptop, eentje die fysiek steeds verder aftakelde en daardoor steeds minder kon doen. En nu hebben we er een die steeds afzegt. Dus ben heel benieuwd of ze morgen echt komt.
. Ook een hele goede investering.