Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lukasje schreef:Geen idee of dit wijze/goede raad is maar wat ik wel eens vroeger deed wanneer het geluid me in de discotheek echt té luid was, was een stuk afscheuren van een papieren zakdoekje, daarop kauwen zodat het nat was en dat in mijn oor proppen. Zeker niet te klein maken want anders krijg je het er lastig weer uit!
Cookies schreef:Wasbolletjes zijn fijn. Je kunt ze goed op maat kneden.
pingu schreef:Ook hier de beste ervaring met wassen bolletjes. Deze gebruik ik altijd: https://www.newpharma.be/apotheek/quies ... FUQAvD_BwE
San_Adios schreef:Ik heb een aantal verschillende oordoppen geprobeerd, en toch wel echt de beste ervaring met de wasbolletjes van ohropax. Niet het meest smakelijk vanwege het wax laagje dat er omheen zit, maar het dempt het meeste geluid. Nog niks gevonden wat qua demping in de buurt van ohropax kwam.
Destination schreef:Ik vind Alpine oordopjes heel fijn, bijvoorbeeld de Sleepsoft.
San_Adios schreef:Ik heb een aantal verschillende oordoppen geprobeerd, en toch wel echt de beste ervaring met de wasbolletjes van ohropax. Niet het meest smakelijk vanwege het wax laagje dat er omheen zit, maar het dempt het meeste geluid. Nog niks gevonden wat qua demping in de buurt van ohropax kwam.