Zojuist zijn wij door opa en oma heerlijk verwend met een lekker stukje zalm bij de maaltijd. Ze zijn erg gek op deze saus voor bij de zalm, echter is het spul alleen in de Duitse supermarkt te koop. Wij zijn verwend met het laatste zakje

Nu dacht ik; dat spul is vast via internet wel te koop, maar ik kan alleen de Duitse Amazon vinden met verzendkosten van €20,- of 100 van die zakjes. Is ietwat veel natuurlijk.
Nu dacht ik; wellicht is er een bokker die op de grens NL/DU woont en eens kan spieken of de duitse supermarkt deze heeft liggen. En mocht dit dan zo zijn; wellicht is deze bokker dan zo lief om er een aantal voor ons mee te nemen en naar ons te versturen
(uiteraard op onze kosten!)Nu is een ritje Duitsland uiteraard zo gemaakt maar voor alleen die zakjes is dat ietwat overdreven

Wellicht is er een bokker handiger in online zoeken zodat we zelf de zakjes kunnen bestellen, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! Opa en oma zijn je dankbaar en wij natuurlijk ook want we krijgen bij opa en oma weer wat lekkers te eten

ze zijn er ook in de uitvoering voor kip
hij is erg lekker dus we hebben hem graag in huis!