Mijn voorkeur gaat uit naar een website waar ik een fotoboek kan laten maken met een harde cover met een foto er op. Het boek zal liggend zijn en tussen de 30 en 40 pagina’s bevatten. Ik wil mijn fotoboek zelf kunnen ontwerpen met een eenvoudige software die ik kan opslaan ( zodat ik het boek niet in 1 keer moet afmaken). Mijn voorkeur gaat uit naar een vlakliggend fotoboek. Ik heb een budget van Max 50€ voor 1 boek en zou het graag ten laatste 12 maart al ontvangen.
Welke websites kunnen jullie aanraden of afraden?
Alvast bedankt!
Kan je de foto's altijd goed zien, geen last van schittering. Papier is dik en voelt luxe. En, wat ik het mooiste vindt en een dik pluspunt boven oa Albelli, is dat er geen witte blz in het boek zitten. De binnenkant van de kaft van veel producenten is wit, plus een laatste 'lege' bladzijde. Dat heb je hierin niet. Je kan er ook voor kiezen om geen streepjescode op het boek te laten plaatsen (als je dit wel doet, is ie klein schijnt, ik doe altijd zonder). En let goed op op de kortingscodes, want die zijn er eigenlijk altijd wel.
Voor iedereen anders idd!