Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
beatje schreef:. 21.02.2020 06:36 Mechelen (BE)
Pakket wordt doorgestuurd.
Laadfout.
Alvaron schreef:Hier ook problemen met DPD. Er wordt niet aangebeld, maar direct een briefje in de bus gedaan en ze zijn al weer weg voordat je bij de voordeur bent. Geen afzender vermeld op het briefje en een pakketnummer dat zo onduidelijk is geschreven dat je het ook niet kan terugzoeken.
Volgens de meneer van het afhaalpunt is het heel ongebruikelijk, omdat de chauffeurs niet betaald krijgen wanneer ze afgeven bij een afhaalpunt, i.p.v. te bezorgen. Maar DPD heb ik áltijd problemen mee. PostNL, DHL, UPC nooit problemen mee.
chamion schreef:Breek men bek er niet over open. Ik zag ze stoppen. Ik zag hem mijn pakket in handen nemen. Loop naar de deur. En zie hem wegrijden. Op internet de melding u was niet thuis....
![]()
) en alsof hij achterlijk was.
en waar ik al meerdere keren pakjes heb opgehaald. Pandora2 schreef:Ik zou ook vandaag afwachten. Misschien vertelt de track and trace nu al iets meer ?
Maar zo te lezen ben ik ongeveer de enige die nog nooit problemen had met DPD![]()
Ben ik niet thuis, dan krijg ik een briefje keurig in de brievenbus dat mijn pakje bij het afhaalpunt ligt.
Mo_86 schreef:Na alle horrorverhalen over DPD brak het zweet me laatst uit toen ik zag dat er sprake was van een laadfout. Uiteindelijk via Facebook Messenger een bericht gestuurd en zowaar een dag later m’n pakket alsnog ontvangen. Zou dat proberen, ik had binnen een uur reactie. Succes! Hopelijk is je pakket snel terecht!
beatje schreef:Pandora2 schreef:Ik zou ook vandaag afwachten. Misschien vertelt de track and trace nu al iets meer ?
Maar zo te lezen ben ik ongeveer de enige die nog nooit problemen had met DPD![]()
Ben ik niet thuis, dan krijg ik een briefje keurig in de brievenbus dat mijn pakje bij het afhaalpunt ligt.
Nee track en trace blijft bij de status van 6.15 staan.
Ik heb een juffrouw van Bol aan de lijn gehad ,deze belooft een oplossing.Ze hebben idd vaker klachten over Dpd.
Maar je kan dus niet zien als het een externe firma is met welke bezorgdienst ze werken.
Dat is een goede les.Verder zeggen ze dat ik moet afwachten.Ik krijg of mijn bestelling of mijn geld terug.Dus daar moet ik dan maar op hopen.