Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vandaar ook mijn voorkeur voor een LaserJet printer en dat A3 mijn last resort is, want met dat bijknippen wordt het er ook niet mooier op

pmarena schreef:Dit ook al geprobeerd neem ik aan...?
How to Convert a PDF Letter to A4:
- Open your PDF file in Adobe Acrobat.
- Click on "File," and select "Print Setup."
- Select "A4" from the drop-down menu for "Size" under the "Paper" section.
- Click "OK."
- Click "File" and select "Print."
- Click on the drop-down menu for "Page Scaling," and select "Fit to Printable Area."
- Click "OK."
er komen geen US Letter vellen van de bomen hoor, die worden ook ooit bijgesneden. Zie niet in waarom op A3 printen een “last resort” zou moeten zijn, laat het gewoon bij een goede printshop op A3 uitprinten en bijsnijden.
Dorus schreef:pmarena schreef:Dit ook al geprobeerd neem ik aan...?
How to Convert a PDF Letter to A4:
- Open your PDF file in Adobe Acrobat.
- Click on "File," and select "Print Setup."
- Select "A4" from the drop-down menu for "Size" under the "Paper" section.
- Click "OK."
- Click "File" and select "Print."
- Click on the drop-down menu for "Page Scaling," and select "Fit to Printable Area."
- Click "OK."
Heeft geen zin. Dan is het geen 100% meer!!!
Ik weet echt niet meer wat ik nog meer kan zeggen wat om duidelijk te maken dat al jullie goedbedoelde adviezen gewoon niet gaan werken. Hoe moeilijk is het nou om te lezen wat er staat en een concreet antwoord te geven op een concrete vraag?
DiantaM schreef:Dorus schreef:Heeft geen zin. Dan is het geen 100% meer!!!
Ik weet echt niet meer wat ik nog meer kan zeggen wat om duidelijk te maken dat al jullie goedbedoelde adviezen gewoon niet gaan werken. Hoe moeilijk is het nou om te lezen wat er staat en een concreet antwoord te geven op een concrete vraag?
Jeetje antwoord jij onvriendelijk. Bedenk dat de antwoorden zijn bedoeld om jou te helpen.