Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sting schreef:Ik zit al jaren bij ING. Voldoet aan je voorwaarden, al weet ik de laatste niet precies. Maak ik geen gebruik van.

MissBambi schreef:Regiobank is een van de meest duurzame banken, althans wanneer ik vorig jaar onderzoek deed om over te stappen. Bleek ik al heel goed te zitten
Wat vind je precies zo duur? Ik betaal enkel een bedrag voor mijn betaalrekening en kan daar meerdere spaarrekeningen aan koppelen.
Vind de app ook prettig in gebruik.
SuperAssie schreef:MissBambi schreef:Regiobank is een van de meest duurzame banken, althans wanneer ik vorig jaar onderzoek deed om over te stappen. Bleek ik al heel goed te zitten
Wat vind je precies zo duur? Ik betaal enkel een bedrag voor mijn betaalrekening en kan daar meerdere spaarrekeningen aan koppelen.
Vind de app ook prettig in gebruik.
Ik betaal 2,45 per maand, en heb dan alleen maar een betaalrekening en spaarrekening. Voor zover ik kon zien kan ik geen (gratis) extra rekeningen aanvragen, terwijl ik het toch fijn vind om sommige dingen en inkomsten nu apart te gaan sparen zodat ik het niet alsnog weer "makkelijk" uitgeef.
Als ik zie dat je bij sommige banken toch wel ruim een euro minder betaalt per maand en daar bij wijze van spreke 4 rekeningen voor krijgt vind ik dat toch wel een puntje.
Naar duurzaamheid heb ik eigenlijk niet gekeken, misschien naïef maar daar heb ik uberhaupt niet bij nagedacht. Ik wil gewoon dat mijn geld veilig is, ik er ten alle tijde makkelijk mee kan doen wat ik wil en dat het niet in een oude sok onder mijn bed ligt zegmaar.
Qua CC zit ik nu bij ICS, dit word aangeboden door Regiobank maar wellicht kan ik hier gewoon bij blijven als ik zou overstappen? Heb me daar nog niet direct in verdiept, was toevallig iets wat me inviel bij het openen van dit topic.