Sponsorteam: hoe en wat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Reverie

Sponsorteam: hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-20 11:22

Ik heb een aantal vraagjes over sponsorteams.

Ik ben namelijk op zoek naar een sponsorteam en ik heb mijn zoektocht redelijk ondoordacht gepost. Nu heb ik veel leuke combinaties die zich al aangemeld hebben en ik weet al niet meer wie te kiezen :+)

Nu komen mijn vragen:

1. Zijn sponsorteams de moeite waard?
2. Hebben jullie een contract?
3. Wat bieden jullie aan?
4. Op basis van wat hebben jullie je sponsorteams gekozen?
5. Zou het raar zijn als ik meer dan 1 sponsorteam kies? :') (Heb namelijk hele mooie paarden die goed zouden zijn voor m'n portfolio maar ook combinaties met wat meer volgers op sociale media...)
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 20-02-20 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: "reclame"verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 11:50

Ah jouw bericht heb ik voorbij zien komen op insta. Prachtig werk heb je! Helaas zijn wij van Nederland en niet super mobiel. :D (maar wel een hele leuke combi :)) ).

Sponsorteams zijn imo de moeite waard als zij zelf of zeer succesvol in de sport zijn of een groot bereik hebben op sociale media. Ik werk met een aantal fotografen samen, zij leveren mij content en ik bied hun wat reclame op mijn feed en story. :)

Ik werk met hun niet met een contract. We hebben afgesproken om gewoon eens in de zoveel tijd een shoot in te plannen.

Meer dan 1 sponsorteam kiezen kan imo wel hoor! Vind ik niks raars aan. :D

Reverie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-20 12:05

_Dominique schreef:
Ah jouw bericht heb ik voorbij zien komen op insta. Prachtig werk heb je! Helaas zijn wij van Nederland en niet super mobiel. :D (maar wel een hele leuke combi :)) ).

Sponsorteams zijn imo de moeite waard als zij zelf of zeer succesvol in de sport zijn of een groot bereik hebben op sociale media. Ik werk met een aantal fotografen samen, zij leveren mij content en ik bied hun wat reclame op mijn feed en story. :)

Ik werk met hun niet met een contract. We hebben afgesproken om gewoon eens in de zoveel tijd een shoot in te plannen.

Meer dan 1 sponsorteam kiezen kan imo wel hoor! Vind ik niks raars aan. :D

Ja, ik heb de indruk dat de leukste combi's en meeste populaire paardenaccounts in Nederland zitten... :')

Daarom speelde ik ook met het idee om de leukste combi's uit Nederland een éénmalige gratis samenwerking aan te bieden! Of misschien wel meerdere samenwerkingen, maar dan gewoon niet zo heel regelmatig als iemand die op een uurtje van mij woont. Dus moest dat je ook interesseren kan je nog altijd deelnemen 8-) Weet wel niet wie je bent op instagram? :D

Vind het ook super moeilijk om diegene die niet gekozen zijn, te zullen moeten teleurstellen. Nog geen idee hoe ik dat ga aanpakken. -O-

Anoniem

Re: Sponsorteam: hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 12:07

Dan ga ik je even een dm sturen! Ik ben @gypsyhorsebella op instagram. :D

Ah ja maar dat teleurstellen hoort erbij hoor. Je kan niet iedereen tevreden houden! Ik zou goed kijken naar een combinatie van alle factoren: wat straat de combi uit en wat voegen zij toe aan jouw portfolio. Wat kan je er zelf uithalen als je met deze combi een samenwerking aan gaat en wat is het bereik van deze persoon? Iemand met 20K volgers die slechts 200 likes per post krijgen zijn vaak minder interessant dan iemand met 8000 volgers en 2000 likes per posts. :D

Reverie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-20 12:24

_Dominique schreef:
Dan ga ik je even een dm sturen! Ik ben @gypsyhorsebella op instagram. :D

Ah ja maar dat teleurstellen hoort erbij hoor. Je kan niet iedereen tevreden houden! Ik zou goed kijken naar een combinatie van alle factoren: wat straat de combi uit en wat voegen zij toe aan jouw portfolio. Wat kan je er zelf uithalen als je met deze combi een samenwerking aan gaat en wat is het bereik van deze persoon? Iemand met 20K volgers die slechts 200 likes per post krijgen zijn vaak minder interessant dan iemand met 8000 volgers en 2000 likes per posts. :D

Oooh, ja!! Jou volg ik {:} Prachtig paard, jullie zijn inderdaad een hele leuke combi! Dus jullie komen wel zeker in aanmerking :D

Heerlijk hoe anoniem Bokt.nl is!

Essie73
Moderator Algemeen

Re: Sponsorteam: hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-20 17:17

Omdat Fotokunst echt alleen voor het laten zien van foto's is verplaats ik dit topic naar School, Studie en Werk.