Zijn er bokkers die gaan carnavallen? En wat voor kleding doen jullie aan? Ikzelf ga als foute boerin
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
we zijn er klaar voor!
Ik ben er alleen zo eentje van boven de rivieren dus jullie zijn vast niet zo blij met mij
Al gedraag ik me uiteraard wel gewoon
dus niks ons land onze traditie maar geeist door een paar westerse ouders op een openbare school on het oosten.
.
ik ben nog aan het denken wat te doen hangt van het weer af ook. Niet te gek in ieder geval. Moet goed zitten ook letterlijk.
ik de ene dag als piraat en voor de andere dag moet ik nog wat bedenken.. iemand suggesties? wil alleen niet nog een pakje kopen, heb mijn piraten outfit al nieuw gekocht namelijk haha
waar ik tot iets meer dan 2 jaar geleden toen ik en mijn vriend net een relatie hadden nooit gecharmeerd was van carnaval en ik zelfs hier op bokt de vraag heb gesteld HOE ik toch die carnaval moest overleven met een vriend bij de carnavalsclub (speelt grote trom bij de hofkapel van de club).... Wonen we 2 jaar later samen, zit mijn dochter bij de dansmariekes en verzorg ik een groot deel van de foto's voor de club en ben ik steeds vaker betrokken bij de leiding van de dansmariekes.
Horseloverl schreef:Poek schreef:Yess ik ga zondag naar EindhovenIk ben er alleen zo eentje van boven de rivieren dus jullie zijn vast niet zo blij met mij
Al gedraag ik me uiteraard wel gewoon
Heeee ik ook! Wij gaan zaterdag en zondag. Wij komen van de Veluwe
) Wennii schreef:Wij zijn al maanden bezigwaar ik tot iets meer dan 2 jaar geleden toen ik en mijn vriend net een relatie hadden nooit gecharmeerd was van carnaval en ik zelfs hier op bokt de vraag heb gesteld HOE ik toch die carnaval moest overleven met een vriend bij de carnavalsclub (speelt grote trom bij de hofkapel van de club).... Wonen we 2 jaar later samen, zit mijn dochter bij de dansmariekes en verzorg ik een groot deel van de foto's voor de club en ben ik steeds vaker betrokken bij de leiding van de dansmariekes.
Voor ons dus al vanaf voor de kerst wekelijks weekenden met prinsenrecepties, pronkzittingen, repetities en heel veel werk met foto's en mixen van de muziek voor op de wagen met de optocht.
Wij zijn dus van vrijdagavond tot en met dinsdagavond in ons dorpje carnaval aan het vieren. Ik vooral overdag tot in vroege avond, dan lekker met de vrienden van de kapel eten en daarna ga ik met mijn dochter naar huis. Mijn vriend heeft vrijdag, zondag en dinsdagavond in de avond ook nog activiteiten waar hij moet spelen dus die viert 's avonds nog een beetje verder tot de kapel helemaal klaar is.
Wij vieren het dus denk ik een beetje anders dan de carnavalsvierders die niet bij een club zitten![]()
Ik vind het nu echt heel erg gezellig, 2 jaar geleden vond ik het nog stom, maar mijn beeld was er gewoon heul anders bij