Bijzondere vraag aan engelse bokkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laurora

Bijzondere vraag aan engelse bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-20 19:40

Oke, ik heb een beetje een vreemde vraag.
het zal niemand ontgaan zijn dat storm Dennis dit weekend over het Verenigd Koninkrijk en Nederland is getrokken.
Mijn vriend heet Dennis, en nou had ik het geniale idee opgedaan om een collage te maken van storm Dennis krantenkoppen. Echter was de storm hier in Nederland nou niet bepaald om over naar huis te schrijven, en dus bleven de spannende koppen ook uit.
Aangezien de UK wel aardig wat overlast heeft gehad vermoed ik dat daar wel aardig wat Dennis koppen te vinden zijn.
Dus, mijn vraag: zijn hier toevallig lieve bokkers die in het Verenigd Koninkrijk wonen (of daar regelmatig komen) die een stapeltje Dennis krantenkoppen voor mij willen verzamelen en opsturen? Uiteraard krijg je alle kosten van de verknipte kranten en eventuele verzendkosten terug.

(ja, ik weet dat ik krantenkoppen ook kan uitprinten, maar dat vind ik toch echt minder leuk dan "echte" krantenkoppen.)

Disclaimer: ik ben me er van bewust dat deze storm voor veel schade en ellende heeft gezorgd. Ik wil op geen enkele manier de draak steken met eventuele slachtoffers.

_Nadia_

Re: Bijzondere vraag aan engelse bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 19:53

Ik ben bang dat je net te laat bent, de kranten vandaag hadden al een stuk minder te melden dan de zondagskranten van gisteren en die zijn niet meer te koop. Hopelijk is er iemand die er nog eentje van gisteren heeft liggen. Ik zal mijn man even vragen of hij een Evening Standard mee kan nemen als hij niet al in de trein zit.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-20 20:01

_Nadia_ schreef:
Ik ben bang dat je net te laat bent, de kranten vandaag hadden al een stuk minder te melden dan de zondagskranten van gisteren en die zijn niet meer te koop. Hopelijk is er iemand die er nog eentje van gisteren heeft liggen. Ik zal mijn man even vragen of hij een Evening Standard mee kan nemen als hij niet al in de trein zit.

Hebben jullie daar zondagskranten? Dat wist helemaal niet, wat handig! Waarom hebben wij dat niet -O-
Ik was ook al bang dat ik wellicht wat te laat was met mijn vraag, maar ik dacht, ik probeer het toch even.
En heel graag! _/-\o_

Celiien

Re: Bijzondere vraag aan engelse bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 20:10

wij hebben ook zondagskranten hoor :')

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 20:24

Hier in belgie kan je kranten nabestellen. Zowel bij de uitgeverij als bij de krantenwinkel.
Misschien lukt dat met engelse kranten ook ?

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-20 20:27

Lol ik was in de veronderstelling dat zondagskranten tot het verleden behoorden.
dacht dat de telegraaf en tubantia rond 2009 gestopt waren met hun zondagedities, maar zie net dat ze daar inmiddels weer mee begonnen zijn.
Sorry, slecht geïnformeerd :') :D

Edit: @Pandora2
Bedankt voor de tip! Heb ik nog helemaal niet aan gedacht. Ga ik naar kijken!