Mijn vriend en ik gaan trouwen. Ondertussen zijn wij (of nou ja, ik
) al even bezig met alles te plannen. Wij gaan voor een barn feest bij ons thuis met foodtrucks en dergelijke. Nu weten wij van onze babyborrel dat mensen heel erg graag zo snel mogelijk hun cadeau afgeven en je, voor je het weet, met meerdere enveloppen en dozen rondloopt en je deze gewoon niet weggezet krijgt want iedereen blijft jou aanklampen.Dus het idee is dat wij een drop off zone maken aan de ingang. Een tafel met een brievenbus waar de enveloppen en cadeau’s kunnen gedropt worden. Nu komt dit nogal koud en kil over dus wil ik graag een kleine uitleg en bedankt in gedicht vorm gooien. Normaal ben ik heel goed in dichten maar deze lukt mij toch niet. De bedoeling is dus dat in het groot bij de tafel het gedicht komt te hangen. Even een voorbeeldje:
Hey, wat leuk dat jullie er zijn!
Wij zijn druk bezig met onze trouw te vieren. Voor ons en u gemak vragen wij om eventuele cadeau’s hier achter te laten. Wij beantwoorden deze daarna nog persoonlijk. Kom binnen, geniet, eet, drink en feest!
Maar, dit is dus geen gedicht. Ik vind het nog altijd nogal ondankbaar over komen. Iemand van jullie betere ideeën of suggesties? Het moet niet persé in gedicht. Het belangrijkste is dat mensen niet het gevoel krijgen dat ze enkel zijn uitgenodigd om een cadeau te krijgen want dat is zeker niet zo. Als ze geen cadeau geven is dat ook gewoon ok

Oh ja: Om te weten van wie het komt gaan wij ook stickers klaar hebben liggen dat ze kunnen opplakken en waarop zij hun naam kunnen zetten.

.