Vergeet ook niet dat je over thuiswerk 52% moet afdragen omdat je al loonheffingskorting krijgt. Ik denk dat je er daarom minder van overhoud dan dat het werk waard is
Zover ik weet is thuiswerk onbelast zolang je onder de €400,00 per maand blijft. Maar je mag je handen dichtknijpen als je meer als €7,50 /uur verdient. Het zijn zuur verdiende centen Het voordeel is dat je het thuis kunt doen en dat ze je niets kunnen maken als je het niet af hebt binnen de gestelde tijd ( ook al ben je daarna wel je baantje kwijt waarschijnlijk )
Kun je niet zelf wat bedenken? Combineer inkomsten met iets wat je leuk vind. Honden uitlaten, paarden verzorgen, een poetsadresje, oppassen op kinderen .. Ik noem maar iets.
Ik schrijf graag, dus ik werk naast mijn baan en studie als freelance schrijver voor informatieve teksten die dan weer passen bij mijn opleiding. Winwinwin dus. Ik verdien er 10 euro per uur mee. Dus niet superveel, maar ik leer er van en ik kan het indelen wanneer ik wil.
Ik ben ook naar thuiswerk op zoek. Maar ik weet niet of ik dat vol kan houden. Heb onder andere CVS en kan daardoor niet fulltime ergens werken.
antje_vip
Geplaatst: 17-02-20 17:32
Ik lees nog even mee. Ik heb een tijdje enquetes ingevuld, na 2 jaar meerdere keren per week meedoen kon ik een bol.com cadeaukaart krijgen van €20. Dus levert €10 per jaar op
Matheno
Geplaatst: 17-02-20 18:27
dalena schreef:
Ik ben ook naar thuiswerk op zoek. Maar ik weet niet of ik dat vol kan houden. Heb onder andere CVS en kan daardoor niet fulltime ergens werken.
Heb je geen recht op een uitkering als dit is vastgesteld door een arts?
Solleke_Noah
Geplaatst: 17-02-20 18:33
Een andere invalshoek, maar misschien iets van vrijwilligerswerk doen, als het je niet perse gaat om de extra centen?
Ik doe er nu iets heel simpels bij als vrijwilligerswerk, foto's van cameravallen in natuurgebieden bekijken en dieren identificeren (dus kijken welk diertje er passeert voor de camera) om zo mee te helpen aan bepaalde onderzoeken. Doe het als ik eens een dood uurtje heb.
Of als je creatief bent, zelf dingen maken en deze te koop aan bieden?