thuisstudie/avondstudie Big data marketing

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_xx

thuisstudie/avondstudie Big data marketing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 18:52

Hallo,

Ik zou om mijn kennis te verbreden graag een cursus big data/marketing doen.

Nu zag ik deze cursus van NHA https://www.nha.nl/beroepsopleidingen/m ... #programma welke gunstig geprijst is. Iemand ervaring hier mee?

Ik zie ook wel andere cursussen zoals deze van NCOI: https://www.ncoi.nl/opleiding/Masteropl ... gence.html

Echter die is een heel stuk duurder. Heb ook bij de LOI gekeken. Maar ik kom er niet helemaal uit.

Iemand nog ideeën voor een dergelijke cursus met een budget tot +/- 1000€ ?

xPabloBokt
Fotograaf

Re: thuisstudie/avondstudie Big data marketing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 19:25

Vooral niet in zee gaan met NCOI :+ weet niet of je ooit #boos kijkt maar die hebben zo veel addertjes onder het gras dat ik het gewoon lekker zou laten.

Verder kan ik je niet helpen. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 19:48

Misschien bestuursacademie of open universiteit? Vooral die laatste staat wel goed aangeschreven geloof ik, maar durf niet te zeggen of die data marketing doen.

Misschien vind je via http://www.springest.nl wat of bij Capgemini academy.

Als je zoekt op CROHO-register kan je terugvinden of een opleiding geaccrediteerd is of niet.

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 19:49

xPabloBokt schreef:
Vooral niet in zee gaan met NCOI :+ weet niet of je ooit #boos kijkt maar die hebben zo veel addertjes onder het gras dat ik het gewoon lekker zou laten.

Hahaha ik kan heel boos kijken

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 19:50

_mexx_lady_ schreef:
Misschien bestuursacademie of open universiteit? Vooral die laatste staat wel goed aangeschreven geloof ik, maar durf niet te zeggen of die data marketing doen.

Misschien vind je via http://www.springest.nl wat of bij Capgemini academy.

Als je zoekt op CROHO-register kan je terugvinden of een opleiding geaccrediteerd is of niet.

Thanks, ga even kijken

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 19:53

Beide hebben niks als ik op die naam specifiek zoek, maar wellicht sluit er wat aan. Succes!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 20:00

Sita_xx schreef:
xPabloBokt schreef:

Hahaha ik kan heel boos kijken

Haha ik bedoelde het programma :Y)

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 20:48

xPabloBokt schreef:
Haha ik bedoelde het programma :Y)

:+ hahaha nee dus :')

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 21:11

Je zou eventueel ook nog kunnen kijken bij Computrain :)

Daarnaast heeft NCOI zo te zien ook nog programma's/trainingen op HBO niveau, die zijn wat goedkoper en sluiten misschien beter aan bij wat je wil?

De 2 linkjes uit je bericht zijn vrij verschillend qua inhoud/waarde. Mijn tip is om goed te bedenken hoeveel je erin wil stoppen en wat je eruit wil halen. Je link van NCOI is die van een geaccrediteerd masterprogramma inclusief klassikale lessen (meer waarde, maar ook zwaarder), NHA is een zelfstudie/cursus zonder lessen (minder waarde, maar ook ander niveau).

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 21:23

Wat wil je er mee gaan doen? Ik doe het e.e.a. met (big) data, maar ik denk dat een thuisstudie lastig kan zijn. Je moet technisch handig zijn als je er mee wil werken en daarvoor is of begeleiding of heel veel thuisstudie met tutorials wel nodig! Ik heb zelf een minor gevolgd hierin, maar dit was gewoon een halfjaar les, begeleiding en opdrachten. :)

Als je al erg technisch bent moet een dergelijke studie van LOI prima te doen zijn!

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-20 20:22

Ik heb altijd al een brede interesse gehad voor ICT, programmeren en analyseren van gegevens. Echter nooit een opleiding in gevolgd. Ik wil mijn carriére kansen verbreden door mijn kennis te vergroten zodat ik ook andere carriére mogelijkheden krijg richting marketing analytics, data analytics, business control.

Ik snap dat NCOI van een heel ander niveau is dan die van NHA, maar ik dacht ik moet toch ergens beginnen?
Echter als die van NHA toch niks waard is, kan ik dat beter overslaan. Dat is wat lastig te beoordelen vind ik.

Ik heb zelf overigens VWO gedaan en daarna HBO Bedrijfseconomie

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-20 20:28

Esirene schreef:
Wat wil je er mee gaan doen? Ik doe het e.e.a. met (big) data, maar ik denk dat een thuisstudie lastig kan zijn. Je moet technisch handig zijn als je er mee wil werken en daarvoor is of begeleiding of heel veel thuisstudie met tutorials wel nodig! Ik heb zelf een minor gevolgd hierin, maar dit was gewoon een halfjaar les, begeleiding en opdrachten. :)

Als je al erg technisch bent moet een dergelijke studie van LOI prima te doen zijn!

Mag ik vragen wat je precies doet? (mag ook via pb)