). Ik begon hier op een contract van 20 uur en zit nu op 24 uur. De laatste maanden zit ik alleen steeds meer te twijfelen of ik wil blijven. Ik verveel me, ik heb ondertussen de meeste dingen die de verkoopmedewerkers doen geleerd en voer deze taken uit. Maar echt plezier heb ik er niet in, ik heb niks met het bedrijf, en hoe langer hoe minder leuk het word.Al maanden werk ik net op of minder dan mijn contracturen waardoor ik steeds meer in de min kom te staan. Momenteel is het zelfs zo dat ik maar 1 dag in de week werk ipv 3. Ik vreet mezelf op van verveling met al dat thuis zitten. Ik speur dagelijks indeed af naar vacatures, maar helaas zijn 90% van de winkelvacatures voor 15 tot 20 uur max en dat is eigenlijk niet genoeg. Ik kan nu net rondkomen, als ik minder ga werken lukt dat helemaal niet meer.
Zo kwam ik dus op het idee om er misschien een bijbaantje bij te nemen. Ik zie van genoeg leuke winkelketens namelijk wel vacatures voor bijbanen. Om zo in ieder geval wat afwisseling/uitdaging te hebben binnen een nieuw bedrijf.
Ik twijfel alleen wel een beetje omdat ik eigenlijk niemand in mijn omgeving heb die ervaring heeft met twee baantjes werken. Nu is het wel zo dat ik met een avondopleiding bezig ben en als ik deze haal hoop ik sowieso tegen de zomer bij mijn huidige baan weg te gaan. (Ook als dat niet zo is overigens, de werkomstandigheden zijn echt vreselijk hier in de zomer). Ik maak me dus niet eens zo zeer zorgen om een contract wat daar niet verlengd zou worden, want die kans zou er wel inzitten.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het werken van twee (retail/horeca)baantjes? En wat zijn de dingen waar ik op zou moeten letten?
).
en had een paard en een relatie. Dus hoeft geen probleem te zijn icm je avondopleiding en priveleven.