Voor carnaval ben ik op zoek naar een flared broek met glitters en nu kwam ik op de site uwantisell terecht. Heeft iemand ervaring met deze site? Is het betrouwbaar?
Ik zou namelijk graag deze broek bestellen. Maar deze broek heeft precies hetzelfde plaatje maar is 5 euro duurder? Wat is het verschil dan?
Ik heb al verschillende malen daar besteld en erg tevreden over. Een keer per ongeluk het verkeerde artikel ontvangen, omdat er bij hun zending wat mis gegaan was. Service met omruilen was ook vriendelijk en kreeg zelfs een cadeaubon erbij als excuus.
Gruis
Geplaatst: 07-02-20 12:35
Gave broek! Ik heb daar ook wel eens besteld, ging altijd prima! Retouren geen ervaring mee.
Edit; inderdaad, de duurdere is langer
Laatst bijgewerkt door Gruis op 07-02-20 12:37, in het totaal 2 keer bewerkt
Altijd positieve ervaringen. De enige maar is dat het wel goedkope "zooi" is. Leuk voor een feestje maar bijv. Die jumpsuits enz zijn allemaal synthetisch en passen voor mijn gevoel prima bij de vrouwen van de foto's maar ik heb vaak dat het boven of onder net niet lekker zit (boven te ruim, onder te strak) etc Jurkjes die op de foto fantastisch lijken, maar eenmaal aan net een vierkante vuilnis zak lijkt