Geo media en design

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Knabbel1070

Geo media en design

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-20 13:27

Hallo iedereen,

-ervaringen gezocht opleiding geo media en design-
Als het goed is haal ik volgend jaar mijn HAVO diploma. Daarna moet ik dus aan een opleiding beginnen. Ik ben niet zo’n iemand die alles leuk vind, het tegen deel helaas ik kom bijna niks tegen wat me leuk lijkt. Nu kwam ik de HBO studie Geo media en design tegen bij aeres Hogeschool in Almere. Nu doe je een studie om later een leuke baan te krijgen. Dus ben ik benieuwd zijn er hier mensen die deze studie hebben gevolgd of volgen? Ik ben benieuwd hoe jullie de studie vonden en eventueel welke baan je nu hebt (hoe zijn de kansen op een baan op niveau) enz . Gewoon je ervaring :o
Alvast bedankt!

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 23:52

Hey, wat leuk dat je geo media & design overweegt! Ik heb deze opleiding gevolgd aan de HAS in Den Bosch.

Ik kan niet zoveel vertellen over hoe het aan Aeres Hogeschool is, maar aan de HAS was het een best brede opleiding. Het visualiseren van data dmv illustraties, animaties, apps, kaarten of 3D modellen, het uitvoeren van geografische analyses en het inwinnen van data zijn onderwerpen die allemaal langs zijn gekomen tijdens de opleiding!

Waar je komt te werken? Je kunt op veel plekken terecht: overheid (denk aan gemeenten, provincies, rijksoverheid, politie), ingenieursbureaus, softwarebedrijven, consultancy en sommige afgestuurden zijn inmiddels een eigen bedrijfje begonnen.

Mocht je nog vragen hebben over de opleiding of waar ik werk kun je mij een pb'tje sturen!