[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Berdien

Berichten: 64560
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 09:49

Nou meestal gaan ze dus huilen, brullen en gillen zodra ze bij mij op schoot zitten, alsof ze de weerzin voelen :') Deze viel in slaap en bleef slapen. Nou ja, dan is het nog niet zo erg :))

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 10:02

Niet zeggen dat de baby op een aapje lijkt.Dat zei mijn toen tienjarige dochter over de zoon van haar nicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 13:27

Ik pak geen baby's aan.. en als ze aandringen en het zowat in je handen werpen, zet ik het op de grond terug. Ik zei nee..

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 16:36

idinn schreef:
Ik pak geen baby's aan.. en als ze aandringen en het zowat in je handen werpen, zet ik het op de grond terug. Ik zei nee..


Gek he, hoe het sociaal niet aanvaard wordt dat niet iedereen zo'n kleine stinkerd wilt vasthouden...

Bij mij snappen ze het niet, omdat ik gerust met blote handen mijn paard haar kont afveeg of snottebellen uit haar neusgaten haal.
Alsof ik daardoor kinderen ook leuk moet vinden.

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 16:38

Berdien schreef:
Nou meestal gaan ze dus huilen, brullen en gillen zodra ze bij mij op schoot zitten, alsof ze de weerzin voelen :') Deze viel in slaap en bleef slapen. Nou ja, dan is het nog niet zo erg :))


Dat zijn echt mijn favo kinderen - degenen die aanvoelen dat ik niks met ze heb, en die mij daardoor links laten liggen. Héérlijk!

Helaas hebben ze niet allemaal dat 6de zintuig, en zijn er genoeg die de oren van mijn hoofd proberen snateren. Ik reageer standaard heel lauw en ongeïnteresseerd op kinderen, niet eens expres maar gewoon omdat ze me dus absoluut niet kunnen boeien; ik heb totaal geen interesse in hen en wat hen bezig houdt. Je zou denken dat mijn houding ontmoedigend werkt, maar helaas :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 16:48

Ik kan best leuk doen tegen kinderen als de situatie daarom vraagt. Als ze mij blij iets komen vertellen doe ik blij terug. Zij kunnen er ook niks aan doen dat ik ze niet leuk vindt verder. :))

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 16:50

__Sannne schreef:
Ik kan best leuk doen tegen kinderen als de situatie daarom vraagt. Als ze mij blij iets komen vertellen doe ik blij terug. Zij kunnen er ook niks aan doen dat ik ze niet leuk vindt verder. :))


Meh. Ik ken wel enkele uitzonderingen hoor, kinderen die ik oprecht leuk vind. Dat zijn dan altijd wel kinderen die goed opgevoed zijn - die geen gesprek onderbreken ed. Daar doe ik ook altijd leuk tegen, omdat ik hen wél leuk vind.

Maar degenen die letterlijk om aandacht komen schreeuwen, in mijn oor komen toeteren, naah. Rot op :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 16:55

__Sannne schreef:
Ik kan best leuk doen tegen kinderen als de situatie daarom vraagt. Als ze mij blij iets komen vertellen doe ik blij terug. Zij kunnen er ook niks aan doen dat ik ze niet leuk vindt verder. :))


Mijn grens was toch wel dat toen de kinderen zandtaartjes gingen uitdelen en alle volwassenen gingen doen alsof het zandtaartje zo lekker was. Toen keek ik wel ff om me heen zo van, really?! :? Dus toen ik aan de beurt was zei ik dat ik geen zandtaartjes lustte, moeders keek me aan :')

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 17:54

Relaxed schreef:
__Sannne schreef:
Ik kan best leuk doen tegen kinderen als de situatie daarom vraagt. Als ze mij blij iets komen vertellen doe ik blij terug. Zij kunnen er ook niks aan doen dat ik ze niet leuk vindt verder. :))


Mijn grens was toch wel dat toen de kinderen zandtaartjes gingen uitdelen en alle volwassenen gingen doen alsof het zandtaartje zo lekker was. Toen keek ik wel ff om me heen zo van, really?! :? Dus toen ik aan de beurt was zei ik dat ik geen zandtaartjes lustte, moeders keek me aan :')


Ik kan dat faken ook niet haha. Snap het doel er ook niet echt van - wees nou gewoon eerlijk tegen die kinderen. Heb je zo'n koter die gek is van blokfluiten of zingen, maar er echt niks van bakt - moedig dat nou toch niet aan, probeer dan viool of voetbal ofzo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 18:12

LWDaisy schreef:
Ik kan dat faken ook niet haha. Snap het doel er ook niet echt van - wees nou gewoon eerlijk tegen die kinderen. Heb je zo'n koter die gek is van blokfluiten of zingen, maar er echt niks van bakt - moedig dat nou toch niet aan, probeer dan viool of voetbal ofzo :')
Dan kun je half Bokt ook wel van hun paard sleuren: zoek maar een andere hobby, als je het nu nog niet kunt, wordt het nooit meer wat.

Century

Berichten: 6001
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 20:50

Interessant dat je dan viool aandraagt, dat is nu juist één van de moeilijkste instrumenten waarbij het jaren duurt voordat het wat klinkt.

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 21:53

Century schreef:
Interessant dat je dan viool aandraagt, dat is nu juist één van de moeilijkste instrumenten waarbij het jaren duurt voordat het wat klinkt.


Minigolf, trompet, gitaar, diamond painting, .. Wat dan ook :)

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 22:27

Ik snap de logica niet helemaal geloof ik… je moet toch ergens beginnen en je bent niet meteen een pro in wat je doet. Kinderen niet, tieners niet, volwassenen ook niet. := Waarom zou een volwassene wel mogen klunzen in een hobby die ze leuk vinden, maar moet een kind dan maar wat anders gaan doen? :?

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 22:30

Als het blokfluit is mag iedereen meteen stoppen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 22:45

Qimm schreef:
Als het blokfluit is mag iedereen meteen stoppen
Dat is weer een andere kwestie. _O- Niemand kan zo'n ding aangenaam laten klinken. Krab dan liever over het bord. :')

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 23:02

Nou ja er is een verschil tussen aanmoedigen en denken dat het kind niet voor schut staat bij Idols of zo

Mars

Berichten: 33288
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 09:31

Mensen die hun wurmen mee naar vaccinatiepunt nemen, serieus. Liepen doodleuk mijn hokje in, na mijn ‘even serieus?’ plus opgetrokken wenkbrauw naar moeke was ik natuurlijk weer een onmens. ‘Het zijn kinderen hoor’ ja en die horen hier niet :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 10:18

Mars schreef:
Mensen die hun wurmen mee naar vaccinatiepunt nemen, serieus. Liepen doodleuk mijn hokje in, na mijn ‘even serieus?’ plus opgetrokken wenkbrauw naar moeke was ik natuurlijk weer een onmens. ‘Het zijn kinderen hoor’ ja en die horen hier niet :roll:


Of je houdt ze bij je, maar laat ze zeker niet rondlopen idd.. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 11:48

Het zijn kinderen hoor.. ja en daarom hoor jij als volwassenen te zorgen dat ze pal naast je blijven, want ze horen hier niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 13:11

Mars schreef:
Mensen die hun wurmen mee naar vaccinatiepunt nemen, serieus. Liepen doodleuk mijn hokje in, na mijn ‘even serieus?’ plus opgetrokken wenkbrauw naar moeke was ik natuurlijk weer een onmens. ‘Het zijn kinderen hoor’ ja en die horen hier niet :roll:

Oh daar zou ik ook niet blij mee zijn.

smurffie

Berichten: 11132
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 13:37

'Het zijn kinderen hoor' dat is precies waarom ik zo'n vies gezicht trek ja! Dat moeders daar tegenwoordig niet meer op letten is toch bizar he!

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 13:42

Kinderen die het gordijn van je pashokje open maken dan :\

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 13:46

Mkango schreef:
Ik snap de logica niet helemaal geloof ik… je moet toch ergens beginnen en je bent niet meteen een pro in wat je doet. Kinderen niet, tieners niet, volwassenen ook niet. := Waarom zou een volwassene wel mogen klunzen in een hobby die ze leuk vinden, maar moet een kind dan maar wat anders gaan doen? :?


Ik bedoel idd meer wat Niobe zegt :j Ik heb zo ook al naar kinderen moeten luisteren die "suuuper mooi kunnen zingen", en achteraf gezien wou ik dat ik oordopjes bij had. Ed.

Tuurlijk moet je kinderen aanmoedigen, en tuurlijk is niemand goed in iets van de eerste keer, tuurlijk klunzen we allemaal bij een nieuwe hobby!
Maar moddertaartjes zijn gewoon echt niet lekker, maak dat die kinderen dan ook niet wijs haha. En als ze echt niet kunnen zingen, laat hen dat dan thuis, in de badkamer, doen, en zet ze niet voor paal in bijzijn van anderen door te doen alsof ze echt goed zijn. Want met een beetje pech - en dat heb ik ook al zien gebeuren - staan ze over 10 jaar compleet voor l*l tijdens Idols oid.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 14:21

Bambi1995 schreef:
Kinderen die het gordijn van je pashokje open maken dan :


Ik was laatst in een kledingwinkel waar een jochie onder alle deuren aan het kijken was bij de pashokjes, pas bij deur 4 zei moeders er wat van maar kind ging gewoon door.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 14:27

Bij dat soort kinderen zo even een maat 4 tegen het neusje wel effectief zijn denk ik. Maar dat is ook weer zo sneu. Snap dan niet dat moeders het kind niet even aanpakken en/of weggaan als onder controle houden niet lukt.