[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:18

Jaa knuffelen <3 maar wel alleen met mijn man. Ik hoef niet jan en alleman aan me te hebben. Kussen op verjaardagen, feestjes en met oud&nieuw vond ik altijd vreselijk.

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 18:03

Ohja ik heb ook echt genoten van het geen handen geven, kussen en andere sociaal gedoe. Geen handen geven en niet kussen is gelukkig nog steeds een regel :o

FrNo
Berichten: 3677
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 18:14

Een tijdje geleden hoorde ik op de radio dat het merendeel van de mensen het kussen met verjaardagen etc na corona niet meer terug willen hebben. (handen schudden weet ik zo niet meer)

DuoPenotti

Berichten: 30005
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 18:19

Hoop het. Ik voer het door. :D
Stom nep gekus.
Handen geven vind ik prima.

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 18:32

Ik heb het ook niet gemist, alleen mijn ouders wel. Gelukkig durven zij het weer wel. En mijn beste vriendin geef ik ook wel een zoen. Verder heerlijk zo zonder al die ongemakkelijke heisa :)

Behalve met mijn man dan he <3

Ik moet ook eerlijk zeggen dat sinds corona vorig jaar begon, ik ook veel viezer ben geworden van mensen. Terwijl ik wel echt het mijne denk over heel het afgelopen jaar, is dat iets wat nog steeds zo is.

Tiggs

Berichten: 7536
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 18:44

Danique_G schreef:
TheWelsh schreef:
Zo snap ik dus echt niet dat een koppel gelijk na de eerste vrijpartij kiest om er nog eens direct achteraan lekker verder in te roeren :r (tenzij er de eerste keer een rubbertje is gebruikt)
Gelukkig houdt mijn man daar ook niet van.


*opent topic terwijl ik net wat aioli op m’n wrap smeer*

Nice Y)(^)


Hahahahaha

Oh ik heb het knuffelen wel echt gemist! Geef goede vriendinnen wel graag een knuffel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:36

Ik zwaai altijd bij binnenkomst op een verjaardag "hoi gefeliciteerd allemaal he" ... en klaar. Ik vergeet gerust wat persoonlijk tegen de jarige te zeggen nog :+

Mars

Berichten: 33289
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:41

TheWelsh schreef:
Zo snap ik dus echt niet dat een koppel gelijk na de eerste vrijpartij kiest om er nog eens direct achteraan lekker verder in te roeren :r (tenzij er de eerste keer een rubbertje is gebruikt)
Gelukkig houdt mijn man daar ook niet van.


Maar zolang je met hetzelfde stokkie roert is dat toch niet zo erg?

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:42

Met beetje geluk plakt het dan allemaal mooi aan dat stokje vast. Ben je er gelijk vanaf :D

divided
Berichten: 839
Geregistreerd: 07-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:43

TheWelsh schreef:
Hopelijk heeft het alsnog gesmaakt Danique_G, mijn excuses!

LunarEclipse; gelijk een tweede keer sex nadat je (mannelijke) partner is ontladen. Brrr...

Huidhonger?? Klinkt inderdaad griezelig >;)

Nee sorry na één ronde geklieder is het klaar voor mij. Nou ben ik gewoon ook niet van het naspel ofzo. Daar ben ik gewoon te ongeduldig voor.
Ook toen ik jonger was hoor. Ik hou er erg van maar geen viezigheid graag.

Gewoon graag actie en klaar...


Ah. Bedankt voor de opheldering.
Ieder zo z'n ding :D

Seks hoeft van mij ook niet per se, heb m'n experimentele fase wel gehad en ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet super boeiend vind, gewoon leuk voor af en toe als alle variabelen de juiste kant op staan. Gelukkig maakt dat voor mijn vriend niet uit. Is nogal eens een dingetje geweest in een eerdere relatie, ook niet fijn.

Verder hou alleen van knuffels van m'n vriend, de rest moet me maar gewoon met rust laten en 1,5 meter afstand houden Covid of niet :') Huidhonger is niet aan mij besteed.

Femke_Tweety

Berichten: 12016
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:53

Gender reveal parties worden steeds idioter...


Zie dit artikel, en de andere artikelen waar het naar linkt.

https://www.ad.nl/buitenland/dodelijke- ... ~a7774d4c/


De oorspronkelijke bedenkster uit 2008 -die gewoon op een leuke manier wou laten weten dat ze een dochter kreeg, waarna de hype 'genderreveal' 'geboren' werd- vindt het inmiddels ook niet echt lollig meer...

https://www.kekmama.nl/artikel/persoonl ... t-nu-onzin



Aardbevingen, meerdere bosbranden, explosies, doden...


En dat alleen maar om het vermoedelijke geslacht/gender groots aan te kondigen.


#krijgenwijalvastgeenproblemenmee...

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:04

Mars schreef:
Maar zolang je met hetzelfde stokkie roert is dat toch niet zo erg?


Uuh jawel...gewoon dat sop gevoel... bah!

idinn schreef:
Met beetje geluk plakt het dan allemaal mooi aan dat stokje vast. Ben je er gelijk vanaf :D


ieuw... Ik zie het gelijk voor me! _O-

LunarEclipse schreef:
Ah. Bedankt voor de opheldering.
Ieder zo z'n ding :D

Seks hoeft van mij ook niet per se, heb m'n experimentele fase wel gehad en ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet super boeiend vind, gewoon leuk voor af en toe als alle variabelen de juiste kant op staan. Gelukkig maakt dat voor mijn vriend niet uit. Is nogal eens een dingetje geweest in een eerdere relatie, ook niet fijn.


Fijn dat dat niet tussen jullie in staat. Dat is wel belangrijk in een goede relatie vind ik.
Vroeger was het voor mij een probleem door een trauma uit het verleden. Mijn man heeft echt afgezien met mij in het begin, maar is heel geduldig geweest.
Nu doe ik het wel heel graag, maar ik ben gewoon snel ongeduldig dus moet geen uur duren. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:09

Femke.. beetje zoals de mensheid alles verkloot op deze aardbol dus. Journaal vandaag ook binnen een minuut: mensen die elkaar dood schieten, bosbranden, overstromingen en nog meer bosbranden. Ja en waarom wil je daar nog een koter aan toevoegen? :+

Sintara

Berichten: 7459
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:10

Kwam net deze tegen :Afbeelding
The good old days _O-

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:11

_O-

divided
Berichten: 839
Geregistreerd: 07-03-21

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:21

Wow bizar joh. Dat er 9000 hectare aan bos in de hens zou gaan hadden ze denk ik niet verwacht, maar alsnog vind ik het idioot dat alles zo spectaculair moet met de nodige gevolgen van dien. De gender reveal party van mij en mijn zusje was de bevalling, alleen dat was wat minder een party voor mijn moeder :D

Hier is nu een kinderfeest gaande, al twee avonden. Lees: gewoon keiharde bonkmuziek (maar dan kinderversie) aan zodat het halve dorp mee kan genieten. Waar sommige gemeenschappen last hebben van diepgewortelde trauma's die op nieuwe generaties overgebracht worden, hebben brabanders last van gehoorbeschadiging dat op generaties doorgegeven wordt. (no offense naar brabanders, ik ben geïrriteerd en lekker aan het generaliseren).

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:27

De gender reveal van mijn 2 dochters was ook de bevalling.Wij wilde het niet weten.

Dammie

Berichten: 3324
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:49

Ik vind een kaartje in de bus met daarop vermeld wat de sexe van het kind is, een prima gender reveal.

Tiggs

Berichten: 7536
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:52

Haha,wat is de reden om daar een feest voor te geven? Ten eerste interesseert het anderen toch veel minder dan julliezelf en ten tweede: alsof je niet blij geweest zou zijn bij het andere geslacht?

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:54

Handig met de keuze van de kleertjes en de babykamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:31

Beste gender reveal was van twee collega's in racing. Terwijl we onze opwarmrondjes aan het draven waren, vroeg ik aan de vrouwelijke helft van het stel of zij wisten wat het ging worden, "ja, we verwachten een dochtertje" was het antwoord. Toen ik vervolgens vroeg of ze ook al een naam op het oog hadden, kreeg ik ook meteen een "ja, ze gaat zo en zo heten."

Ik snap dat geheimzinnige gedoe nooit zo... Alsof mensen bang zijn dat hun niet-zwangere vrienden er met de naam vandoor gaan of dat kind alvast te koop aanbieden op 4Chan of zo. :')

Mars

Berichten: 33289
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 21:56

Mijn ouders waren hun tijd ver vooruit met hun genderneutrale babykamers := voor mij geel/wit en voor mijn zus mintgroen. Ze hadden geen idee wat wij waren. Was ook helemaal niet interessant in die tijd, niemand wist wat ie kreeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 22:10

Het is toch sowieso niet interessant of die worm een piemel heeft of niet. Gewoon blij zijn als het gezond ter wereld komt en met pubertijd geen psychopaat blijkt te zijn.

Al dat overtrokken gedoe.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 22:26

Mijn ouders kregen beide tegelijk :')