Make-up bestellen in het buitenland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Make-up bestellen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 14:26

Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb wat dingen van KKW beauty, Kylie cosmetics en Anastasia Beverly Hills op mijn lijstje staan. Echter is dit allemaal bestellen in het buitenland.
Nu heb ik geen paypall of creditcard dus hoe zit het daar mee?
Heeft iemand ervaring met het bestellen van dergelijke producten in het buitenland? Of zelfs ervaring met een van deze webshops?

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Make-up bestellen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:34

Je gaat sowieso of Paypal of een creditcard moeten hebben. Daarbij waarom ABH in het buitenland bestellen als je bij ici paris xl, douglas, sephora.fr, beautybay ed vrijwel alles kunt bestellen? Volgens mij heeft Boozyshop nu zelfs ABH. Die andere twee merken is natuurlijk wel een ander verhaal.

Als je incl. verzending over 22 euro gaat, hou dan wel rekening met de douane kosten en belasting.

Ik heb bij Colourpop, Juvia's Place en Tarte vaker besteld voor Tarte en Juvia's nu ook hier te koop waren, gelukkig nooit eruit gepikt. Paypal is best makkelijk aan te maken trouwens, gewoon een account maken en koppelen aan je bank. Dan kun je via je rekening betalen via Paypal.

Zeeuwsemeid

Berichten: 1681
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Walcheren

Re: Make-up bestellen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:37

Ik heb voor mijn zusje destijds kylie cosmetics besteld uit Amerika, was goede service. Was er snel, was goed ingepakt dus het arriveerde allemaal heel en netjes.

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:37

Tegenwoordig kan je ABH ook bij boozyshop en the makeupspot bestellen. Ze hebben bij boozyshop een uitgebreid assortiment geloof ik!

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:38

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Je kunt wel een prepaid creditcard kopen als je geen creditcard hebt

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 14:40

chimello schreef:
Je gaat sowieso of Paypal of een creditcard moeten hebben. Daarbij waarom ABH in het buitenland bestellen als je bij ici paris xl, douglas, sephora.fr, beautybay ed vrijwel alles kunt bestellen? Volgens mij heeft Boozyshop nu zelfs ABH. Die andere twee merken is natuurlijk wel een ander verhaal.

Als je incl. verzending over 22 euro gaat, hou dan wel rekening met de douane kosten en belasting.

Ik heb bij Colourpop, Juvia's Place en Tarte vaker besteld voor Tarte en Juvia's nu ook hier te koop waren, gelukkig nooit eruit gepikt. Paypal is best makkelijk aan te maken trouwens, gewoon een account maken en koppelen aan je bank. Dan kun je via je rekening betalen via Paypal.


omdat ze hier de palette die ik wil niet hebben. heb al contact gehad met bovengenoemde, ook een vriendinnetje in parijs laten kijk maar hij is er helaas niet. Dan wordt het dus maar online bestellen.
Dan moet ik een keer in paypall gaan duiken.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:41

Lau schreef:
chimello schreef:
Je gaat sowieso of Paypal of een creditcard moeten hebben. Daarbij waarom ABH in het buitenland bestellen als je bij ici paris xl, douglas, sephora.fr, beautybay ed vrijwel alles kunt bestellen? Volgens mij heeft Boozyshop nu zelfs ABH. Die andere twee merken is natuurlijk wel een ander verhaal.

Als je incl. verzending over 22 euro gaat, hou dan wel rekening met de douane kosten en belasting.

Ik heb bij Colourpop, Juvia's Place en Tarte vaker besteld voor Tarte en Juvia's nu ook hier te koop waren, gelukkig nooit eruit gepikt. Paypal is best makkelijk aan te maken trouwens, gewoon een account maken en koppelen aan je bank. Dan kun je via je rekening betalen via Paypal.


omdat ze hier de palette die ik wil niet hebben. heb al contact gehad met bovengenoemde, ook een vriendinnetje in parijs laten kijk maar hij is er helaas niet. Dan wordt het dus maar online bestellen.
Dan moet ik een keer in paypall gaan duiken.


welk palette zoek je?

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Make-up bestellen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 14:43

Ik wil heel graag de amrezy palette, maar bij de nederlandse shops hebben ze hem niet of nog niet. sephora in parijs had hem niet in de winkel. dus dan wordt het toch echt online bestellen.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Make-up bestellen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:47


Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 14:48


chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Make-up bestellen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:49

Nou lekker dan :+ Douglas support is niet de snuggerste haha
Maar dit bespaart je wel veel in belasting iig :) Ik wacht op de 20% korting zodat ik subculture kan bestellen dus ik zag hem gisteren toevallig staan.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-20 14:51

chimello schreef:
Nou lekker dan :+ Douglas support is niet de snuggerste haha
Maar dit bespaart je wel veel in belasting iig :) Ik wacht op de 20% korting zodat ik subculture kan bestellen dus ik zag hem gisteren toevallig staan.


ja nou echt hoor... ik stressen dat ik hem uit het buitenland moet halen -O-
oeh dat is ook wel een goede. maar ik heb het ik wil hem nu gevoel als in nu :')

Dyphusion
Berichten: 1027
Geregistreerd: 16-08-11

Re: Make-up bestellen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 14:56

ABH heeft ook een Engelse site of bestel via Beautybay (ook Engels). Bespaart je invoerkosten en vaak ook nog goedkoper dan in Nederland (bij Beautybay dan).

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Re: Make-up bestellen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:05

Ik zag net dat het amrezy palette bij boozyshop beschikbaar is! Dus als je nog niet in het buitenland besteld hebt?

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Make-up bestellen in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-20 14:17

Heb hem bij de Douglas besteld :D