. Is het te doen, drie kleine ukkepukken (vooropgesteld natuurlijk dat de natuur zijn werk doet
) of is het een stuk meer werk? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Is het te doen, drie kleine ukkepukken (vooropgesteld natuurlijk dat de natuur zijn werk doet
) of is het een stuk meer werk? Mazida schreef:We hebben nu al twee ukkies van 2 jaar en één van 6 maanden. Maar het begint alweer te kriebelen bij ons beiden om voor een nummer drie te gaan. Maar we hebben nu nog alles in de luiers zitten. Wel met zindelijksheidstraining begonnen bij de oudste, maar dat was nog niet zo'n succes. Is het te doen, drie kleine ukkepukken (vooropgesteld natuurlijk dat de natuur zijn werk doet
) of is het een stuk meer werk?
nynke55 schreef:Mazida schreef:We hebben nu al twee ukkies van 2 jaar en één van 6 maanden. Maar het begint alweer te kriebelen bij ons beiden om voor een nummer drie te gaan. Maar we hebben nu nog alles in de luiers zitten. Wel met zindelijksheidstraining begonnen bij de oudste, maar dat was nog niet zo'n succes. Is het te doen, drie kleine ukkepukken (vooropgesteld natuurlijk dat de natuur zijn werk doet
) of is het een stuk meer werk?
Kan ik nou niet tellen? Volgens mij heb je er al 3...

Stikstof ellende, Australië staat in brand, Amerika in oorlog met Iran.. Waarom zou je hier nog een kind aan toe willen voegen als je er al 2 hebt?
Lestria schreef:Moeten we echt naast de vliegschaamte en vleesschaamte nu ook nog een kinderwensschaamte hebben? Ik vind het werkelijk bizar dat mensen hun mening in dit topic moeten verkondigen terwijl dit volledig niet een antwoord op de vraag van TS is.