Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
casperzazoe schreef:Ik zoek alleen op andere continenten dus hoe het zit in Europa weet ik niet goed, maar in de zomermaanden zijn er natuurlijk veel buitenlanders die in de zon aan de slag willen. Genoeg die tegen kost en inwoning aan de slag willen inruil voor gave avonturen.
Voor één maand en betaald krijgen lijkt me sowieso lastig, ze moeten je inwerken en eer je goed mee kan draaien ben je al weer weg.
Denk daarbij ook aan een woning die je moet vinden. Als je iets via het bedrijf zelf zoekt wordt het vaak tegen kost en inwoning gedaan. Zoek je zelf iets, dan ben je waarschijnlijk veel geld kwijt omdat het voor een kortere tijd is en je dus bij Airbnb oid uitkomt.
Maar ga eens op workaway kijken!
maar heerlijke landen
en mooie natuur voor fotografie bv in de zomer is het wel lang licht, daar moet je tegen kunnen
Destination schreef:https://www.azur-camping.de/de/jobs
Ik kwam deze bijvoorbeeld tegen. Ik weet niet welke kant je op zou willen in Duitsland? Het Duits in het noorden is heel anders dan in het zuiden

Foaly schreef:Kijk eens bij eurocamp, campingwerk (vnl klein onderhoud en schoonmaken van stacaravans). Verdient prima en huisvesting wordt geregeld

Pandora2 schreef:Je bent wel heel erg kieskeurig moet ik zeggen![]()
Anyway, druivenpluk in Frankrijk ?
Geen kinderen, natuur, hard werken, mooie omgeving, lekkere wijn, ...