Buitencamera gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Buitencamera gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-20 13:58

Hi,

Wij zijn op zoek naar een goede buitencamera.

Eisen:
- camera geschikt voor buiten (hangt wel droog)
- grote kijkhoek, bereik hoeft niet super ver te zijn.
- goed nachtbeeld
- beelden terug kunnen kijken via app op telefoon. Van ongeveer 10 dagen. Hiervoor wil ik geen aparte opslag voor kopen.
- WiFi camera (router staat zowat er naast dus verbinding zou geen probleem moeten zijn)

- Liefst aan te schaffen bij bol.com, heb daar nog oneindig veel cadeaubonnen van liggen :+ Maar hoeft niet perse.

Ik heb natuurlijk zelf al zitten zoeken, maar kom er niet helemaal uit welke zelf hun beeld bewaren, en voor hoelang.

Welke adviseren jullie? Of juist niet?

wilson

Re: Buitencamera gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 15:56

Wij hebben een camera van Nest hangen bij de paardenstallen. Ik vind het ideaal om ze in de gaten te kunnen houden.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 16:15

Je zal toch iets moeten hebben om je camera beelden op te slaan. En afhankelijk van de grootte van je opslag zijn ze dan een x aantal dagen terug te kijken voordat de beelden overschreven worden.

Bij ons gaan ze naar de server, maar volgens mij kan dit ook gewoon naar je laptop (moet je wel voldoende vrije ruimte hebben) of in de cloud.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-20 16:28

Ik heb een camera gezien waarin een 64gb kaartje kan waar het beeld wordt opgeslagen. Dit is volgens hun genoeg ruimte voor 20 dagen. Zoiets vind ik prima, bedoel meer dat ik niet nog een aparte externe schijf of iets erbij moet kopen.