Stalen oorbellen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_kimm

Stalen oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-19 18:21

Ik ben al een tijdje opzoek naar iets wat onmogelijk lijkt dus ik roep even jullie hulp in. Ik wil ontzettend graag nieuwe oorbellen. Ik heb in beide oren twee gaatjes en ik zou het leuk vinden om daar naast elkaar ringetjes in de dragen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan zoiets. Naar de ringetjes mogen ook kleiner of met ene hangertje.

Afbeelding

Nu komt alleen het probleem ik wil ze graag zilver kleurig en ik kan niet tegen zilver. Dus ze moeten eigenlijk van staal zijn want dat gaat wel goed.

Heeft iemand misschien een idee waar ik dit kan vinden of heb ik iets onmogelijks in mijn hoofd? Ik woon vlak bij Leiden.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 18:23

Zoek eens naar chirurgisch staal of titanium. Daarvan is denk ik best veel te vinden?

_kimm

Re: Stalen oorbellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-19 18:30

Als ik dat doe kom ik vooral veel knopjes of brede ringen tegen maar dit is niet wat ik zoek. Ik gok dat ik het moet hebben van de kleine webshops of winkeltjes die via Google lastig te vinden zijn.

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 18:35

Hippe zaken in Bergen op Zoom heeft ze!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 18:55

Kijk eens op https://www.bocciatitanium.com/nl/

Heb er ook oorbellen gehaald en heel tevreden mee.. nergens last van terwijl ik dit van zilver etc. wel krijg.
Wel wat duurder maar het geld zeker waard

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 19:18

Je kunt 3ens kijken in een piercing shop. Die hebben vaker piercings/oorbellen van titaan en chirurgisch staal

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 19:20

Ken je Crazy Factory? Die hebben een enorm aanbod aan chirurgisch staal sierraden en piercings! Misschien dat je het ook wel kunt zoeken in de septum piercings.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 19:20

_kimm schreef:
Als ik dat doe kom ik vooral veel knopjes of brede ringen tegen maar dit is niet wat ik zoek. Ik gok dat ik het moet hebben van de kleine webshops of winkeltjes die via Google lastig te vinden zijn.

Kan je wel tegen wit goud?

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 19:24

Het merk Go Dutch Label heeft voor een leuke prijs edelstaal oorbellen, in allerlei soorten en maten. Bijv te verkrijgen bij www.Goodies-shop.nl

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-19 19:26

rien10 schreef:
_kimm schreef:

Kan je wel tegen wit goud?

Goud en witgoud gaan beide ook goed

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:07

Hema heeft deze. Geen zilver maar wat t wel is weet ik ook niet. Kreeg van iemand de tip om blanke nagellak er op te doen om allergische reactie te voorkomen.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:09

Naar een goudsmid gaan, zij kunnen vrijwel alles en het hoeft niet per se mega duur te zijn.

L_Flo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:25

My jewellery heeft veel keuze in wat je zoekt! Heeft diverse winkels en online bestellen gaat top.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-19 20:29

@Dimphyl o dat merk ziet er goed uit! Er staan alleen geen maten bij en die zou ik graag willen weten voordat ik bestel. Ik ga even kijken of ze misschien verkooppunten hebben bij mij in de buurt dan kan ik ze een keer in het echt gaan bekijken.

@L_flo na een slechte ervaring met een kettinkje waarop zij niet zo netjes gereageerd hebben durf ik hier helaas niet meer te bestellen. Maar misschien dat er wel een winkel in de buurt is waar ze dit verkopen. Dat is misschien beter dan bestellen.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:37

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 22:22

_kimm schreef:
@Dimphyl o dat merk ziet er goed uit! Er staan alleen geen maten bij en die zou ik graag willen weten voordat ik bestel. Ik ga even kijken of ze misschien verkooppunten hebben bij mij in de buurt dan kan ik ze een keer in het echt gaan bekijken.

@L_flo na een slechte ervaring met een kettinkje waarop zij niet zo netjes gereageerd hebben durf ik hier helaas niet meer te bestellen. Maar misschien dat er wel een winkel in de buurt is waar ze dit verkopen. Dat is misschien beter dan bestellen.

Het merk wordt door heel nederland verkocht dus dat zal vast! Heb zelf 4 gaatjes aan beide kanten, 8 verschillende oorbellen in, waarvan op dit moment 3 van Go Dutch Label en ben er heel tevreden over iniedergeval :D