Meestal áls ik een topic aanmaak is het wel paardgerelateerd of echt om informatie op te vragen, maar nu een keer iets anders
Geen idee of meer mensen hier ervaringen mee hebben, maar ik heb dus gemiddeld 2-3 keer per week een nachtmerrie over hetzelfde: een woningoverval.
Ik heb in reallife nog nooit een woningoverval meegemaakt, dus ik weet ook echt niet waar het vandaan komt. Ik keek eerst wekelijks naar Opsporing Verzocht maar ik ben hier al een tijd mee gestopt omdat ik dacht dat het misschien daardoor kwam. Zodra ik bij mijn ouders slaap droom ik dat we daar in huis worden overvallen en zodra ik bij mijn vriend slaap droom ik dat het bij hem in huis is. Juist omdat die nachtmerries altijd in eigen huis afspelen lijkt het zo realistisch en merk ik dat ik er 's avonds vaak aan denk.
Zowel mijn ouders als vriend hebben een poort voor het huis, mijn ouders hebben camera's en een alarmsysteem en mijn vriend heeft een grote hond in de bijkeuken, dus er is naar mijn idee niet echt een reden om bang te zijn, maar toch is dit behoorlijk irritant. Ik ben verder helemaal niet bang of nerveus aangelegd.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik kan me voorstellen als zoiets je ooit in reallife overkomen is dat je er nachtmerries van krijgt, maar zoals ik zei, weet ik niet waar dit vandaan komt...
en iedere keer is het net iets anders, maar we moeten wel altijd vluchten voor iets. De ene keer was het een overstroming, de andere keer bommen of een aanslag. Vluchten staat centraal iig.