Hoiii! Kon zo snel geen recent topic vinden voor inspiratie, ik heb komend weekend een proud to be fout feestje,, rara wat moeten we aan? Ik ga met mijn beste vriendin en ik heb een super mooie korte legerjumpsuite en wil daar een roze netpanty onder doen en daaronder van die super mega sexy werklaarzen, maaarrrr nou me vriendin nog. String over je broek aantrekken is geen optie wwnt er zijn daar suuuuuuper veel mensen die ik ken als ik collega's klanten ect. Iemand inspirstie van iets normaals iets fouts te maken? Thanksss!
Laatst bijgewerkt door Friesmeisjee op 25-12-19 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Pround of Proud? Veel neonkleuren aantrekken sowieso.
Friesmeisjee
Geplaatst door de TopicStarter: 25-12-19 22:54
Cayenne schreef:
Pround of Proud? Veel neonkleuren aantrekken sowieso.
Jaaa dat zoizo! Maar we hebben zegmaar heel weinig ja gewoon de normale klerenkast , heb wel een paar oranje brutels enzo maar als vrijdag de winkels open zijn moet ik toch wel iets kunnen scoren!
Suzanne F.
Geplaatst: 26-12-19 08:54
Dit is altijd het makkelijkste thema. Pak wat kledingstukken die helemaal niet bij elkaar passen met felle kleuren en het is altijd goed.
Of foute fitness? Sportkleding met een fel shirt en een felgekleurd haarbandje. Eventueel, als je haar dat toelaat, zo’n lekkere hoge chearleader staart Of een complete glitter outfit, in Tiroler stijl of iets dergelijks.
Neverland
Geplaatst: 26-12-19 09:45
Ik had een te strakke nep leren panty aan en daarop een lelijk panterprint shirt met hele lelijke grote gouden letter erop: forever. Haren wild maken, mega grote ronde oorbellen in, foute lippenstift kleur op en klaar.
Leuk, ik heb dit weekend ook zo'n feestje! Ik heb een glitter jurk gekocht met veel kleur en 1 lange mouw. Doe er wel een zwarte panty bij aan want kon geen gekke kleur vinden. En dan panter print schoenen met hak er onder. Haar moet ik nog even bedenken, en make-up kan ik zo fout maken als ik maar wil.