Wat heb jij gekregen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxLMMxX

Wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 23:15

Ik hoop dat december vol rust, warmte en liefde voor jullie is tot nu toe. Daarnaast staat december bekend om de vele cadeaus die mensen aan elkaar geven. En ik ben benieuwd wat jullie gekregen hebben?
Soms komen er prachtige kunstwerken voorbij, heel creatief verzonnen van de gever! Maar natuurlijk is ook het standaard paar nieuwe sokken onder de boom welkom in dit topic.

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 23:30

Onze familie doet verder niet aan cadeautjes. Van mijn vader heeft iedereen in ons gezin iets gekregen voor de auto (onderdelen). We zijn gek op auto's, en het is dan iig iets nuttigs, maar niet heel kerstig :+ Van mijn baas heb ik een buitenrit cadeau gekregen, om samen met haar ergens te gaan rijden naar keuze. Een beter cadeau bestaat er voor mij niet.

Joanne1987

Re: Wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 23:37

Ik heb van mijn partner een melano armband gehad

Maar belangrijker een meer waard vind ik momenteel de steun die ik krijg (krijg ik altijd hoor!) Maar heb een burn out en dat valt me behoorlijk zwaar. Afgelopen week heb ik hem minimaal 2x per dag in paniek en huilend en hyperventilerend opgebeld :o
Nu heeft ie vakantie en is gewoon bij me

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:12

Ik heb nog niets gekregen, mede omdat we eigenlijk niet aan cadeautjes zouden doen. Toen mijn partner zag dat er toch een paar pakjes voor hem onder de boom lagen vroeg hij me wat ik graag wilde hebben: "Als je hebt opgelet, dan zou je het moeten weten...."

Hij herinnerde zich plots dat ik onlangs een paar keer had gezegd dat ik heel graag nieuwe potloden van faber castell (polychromos) en de soft pastel wilde hebben. Maar nu ligt er ineens een gigantisch pakket met mijn naam erop onder de boom, en ik zit me al dagen af te vragen wat het in hemelsnaam kan zijn.... Want tenzij hij direct de meest uitgebreide doos heeft gekozen kan ik eigenlijk niets anders bedenken wat hij gekocht zou kunnen hebben :o

Voor hemzelf ligt er gewoon een luchtje en een heel dik vest onder de boom :) Hij hoopt eigenlijk op wat anders, maar eigenlijk heb ik mijn budget al gespendeerd :+ Voor de kinderen wat lekkers en voor ieder een mooi leesboek, wat vuurwerk en voor de jongste een klein kaptafeltje :j

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:16

Mijn mooiste kerstkado komt tweede kerstdag. Mijn vriend die ik dan 4 maanden niet heb gezien blijft voor 3 maanden en het mooiste is dat ik ook 3 maanden vrij heb van het werk.
Kunnen we samen van het nieuwe huis genieten.
Daarnaast de liefde van mijn ouders deze dagen die ik bij hen doorbreng.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 00:47

Niet zo heel veel spannends nog, maar ik krijg 2e kerstdag een vakantie. Heb denk ik al wel 100 hints maar nog geen idee wat het kan zijn eigenlijk. Ben echt gegaan van staande klok tot speurtocht tot spelcomputer en terug. Maar ik weet t echt niet

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 01:12

Een verschrikkelijke verkoudheid in mn eerste vrije weekend sinds heel lang, heb ik een keer 4 dagen vrij, ben ik zo benauwd en alles dat ik alsnog niets kan doen, jeej vpor mijn cadeau :roll:

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 05:12

Nog niks. Kerst is pas over 2 dagen

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 07:16

Wij doen niet aan cadeaus dit jaar, gewoon gezelligheid en lekker eten.

Maar toch stiekem die ene dvd voor mijn vriend gekocht, welke hij nog graag wilde hebben. Heel stiekem, hij weet van niks :o

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 07:33

Mijn zwangerschapsverlof :D

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 07:36

Wij hebben gister de kadotjes uitgepakt :o omdat vanwege werk het niet gaat met kerst.

Ik heb mooie zilveren oorbellen van zinzi gehad, een statief voor mijn camera omdat de oude mijn camera niet kon houden. En een mascara van rituals.

Voor mijn vriend had ik een mooi horloge, hij wil hem al een jaar en heeft m omgehad maar weer terug gelegd omdat hij hem te duur vond voor zichzelf. Hij was onwijs verrast toen hij zijn pakje open maakte <3

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 07:54

Nieuwe rijlaarzen :)
Kon mega goedkoop zgan ariat rijlaarzen van iemand overnemen, dus die heb ik als cadeau gekregen van mn ouders :)
En van mn vriend mocht ik een hamster kopen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 09:33

Ik heb van mijn man een heel mooi schoudertasje gekregen en een trenchcoat <3

Met mijn moeders familie vieren we het woensdag en we hebben lootjes gedaan met cadeauwensen erop. Dus als het gelukt is, krijg ik twee nieuwe yogablokken, een plantje voor op mijn bureau op kantoor en een boek (vind je ikigai) :)
Mijn schoonfamilie doet meestal niet aan cadeautjes. Soms geven we elkaar een kleinigheidje.

DreamB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 09:58

Van mijn ouders heb ik handschoentjes gekregen speciaal tegen de kou maar werken helaas slecht en een captas die ik vaak gebruik als poetstas :))
Van de eigenaresse van mijn verzorgpony's heb ik eergisteren bak paardensnoepjes gehad!
Dat was het denk ik wel :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:14

In plaats van een cadeautje hebben we via een veilingwebsite lekker goedkoop een hotelletje. Gaan we vlak na de kerst heen <3 .

DreamB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:15

Lekker, waarheen?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:15

Limburg!

DreamB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:16

Es_ther schreef:
Limburg!

Leuk!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:25

Es_ther schreef:
In plaats van een cadeautje hebben we via een veilingwebsite lekker goedkoop een hotelletje. Gaan we vlak na de kerst heen <3 .

Wat leuk! Geniet er lekker van :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:31

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:47

Ik heb nog niks gekregen. Wij doen kerstavondje cadeautjes met z'n tweeën en tweede kerstdag met de schoonfamilie.

Dus ik ben benieuwd wat ik krijg, haha :D.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 10:57

Nog niks :+
Maar mijn familie uit Zweden komt 27 december tot 3 januari hier.
Dan zullen we elkaar wel wat geven, hoewel dat geen grote cadeaus zullen zijn.
Meer kleine leuke cadeautjes, wat we in de vorm van een spel aan elkaar geven, zodat we meteen een leuke avond hebben :D

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 21:54

Nou, Eerste Kerstdag zit er bijna op en ik heb gekregen:

- Sokken die zijn opgerold als sushi (dus die ga ik ook gewoon telkens weer zo oprollen, want het lijkt precies _O- )
- Boek Overpeinzingen van Marcus Aurelius
- Jaar-abonnement National Geographic Historia
- Boek over solo reizen
- Laptoptas
- Een doosje met '30 Day Challenge Self-Confidence'. Er zitten voor 30 dagen 30 tickets in die je er telkens uit moet trekken waar opdrachten op staan.
- Lamp voor op m'n nachtkastje
- Kleine boekenkast van de IKEA
- Mok met een lama erop
- Zakje winegums

En m'n broer heeft als familiecadeau zo'n Escape Room spel gegeven die je dus thuis kunt doen, geweldig!

En gisteren nog €50 gekregen van m'n opa en oma, en ik weet dat ik morgen nog een cadeautje krijg van m'n andere oma.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 21:56

Ik heb gekregen een fitbit charge 3
Jbl bluetooth speaker
Fresh'n rebel powerbank en een jogging broek:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 21:59

Een schuilstal voor de paarden :+