Wat moet ik toch geven?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

stroopkoek

Wat moet ik toch geven?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-19 22:57

Hoi bokkers,

Ik heb echt even jullie hulp nodig.. Dit jaar ben ik bijna een jaartje samen met mijn vriend en dit wordt onze eerste kerst samen. Ik wil dus graag iets origineels geven (misschien met een persoonlijke twist) en echt gewoon iets heel erg liefs. Zelf zat ik te denken om misschien een collage te maken van allemaal foto’s van ons jaar samen met een leuke kersttrui erbij :? Ik heb echt geen idee en mijn vriend heeft ook geen idee wat hij graag zou willen hebben, dus bij deze wie o wie heeft een aantal leuke ideetjes? Het is dus geen probleem om zelf ook een beetje creatief aan de slag te gaan :) Hij is overigens 17 dus misschien iets om rekening te houden.

Alvast bedankt!

Castilja

Re: Wat moet ik toch geven?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:03

Misschien iets van een sportwatch als 'ie sportief is? Een kussen met een foto van jullie erop laten drukken? <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:06

Je kan zo veel kanten op. Google eens op persoonlijk cadeau voor hem/partner dan krijg je vaak al sites waar je uit veel kan kiezen.
Collage met foto's is natuurlijk ook super leuk.
Misschien een lightbox en dan zelf jullie namen bijvoorbeeld daar al in zetten en dan weer inpakken en als cadeau geven.

biggirl

Als je creatief wilt zijn is dit leuk!
Doe je bij elk “thema” iets er in wat er bij hoort dus bijvoorbeeld bij taste zijn lievelings eten/snoep

Afbeelding

Katja

Bij de Primark hadden ze herentruien waar je een grote foto in kunt doen. Kun je daar je collage in kwijt.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:08

Een etentje geven?

Leuk uitje? Pretpark, dierentuin, bioscoop, bowlen..

Hotel overnachting ergens ?

Tianbelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:15

Ik ga mijn vriend een groot bord geven met opstaande randen. Iets tussen een grote kom en een bord. Omdat hij steeds zoveel pasta wil opscheppen dat zijn bord 'te klein' is voor een portie.
1x extra naar de keuken lopen is 'm te veel :') Ik doe niet aan persoonlijk, enkel aan praktisch.

Daarnaast had hij op zijn lijstje staan: een badjas, een harde schijf (met alle specificaties), wat keukengerief dat hij miste (oa een stevige heavy duty garde, messenblok), een spel (PS4, Xbox), nieuwe jeansbroeken, nieuwe borsteltjes voor zijn elektrische tandenborstel.

We hebben beiden een lijstje op drive staan welke we met elkaar delen, en daar zetten we gedurende het jaar telkens dingen bij die we willen. Handig voor verjaardagen en bv kerst.

Geen idee of je hier wat mee bent, zoals ik zei zijn wij nogal praktisch ingesteld ipv persoonlijk :')

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-19 23:23

Annet_Dottie schreef:
Je kan zo veel kanten op. Google eens op persoonlijk cadeau voor hem/partner dan krijg je vaak al sites waar je uit veel kan kiezen.
Misschien een lightbox en dan zelf jullie namen bijvoorbeeld daar al in zetten en dan weer inpakken en als cadeau geven.

Was zelf al even aan het googlen en kwam ook een site tegen waarbij je een mok kon laten afdrukken met een gekozen foto erop. Dit leek me opzich ook een leuk idee!

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-19 23:23

biggirl schreef:
Als je creatief wilt zijn is dit leuk!
Doe je bij elk “thema” iets er in wat er bij hoort dus bijvoorbeeld bij taste zijn lievelings eten/snoep

[ [url=m/tnxpTb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die is inderdaad leuk! Kan ik natuurlijk ook helemaal in kerstsferen decoreren!

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-19 23:26

01San schreef:
Een etentje geven?

Leuk uitje? Pretpark, dierentuin, bioscoop, bowlen..

Hotel overnachting ergens ?

Is op zich ook een leuk idee! Heb niet zo’n groot budget helaas op dit moment, dus moet daar wel rekening mee houden

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:27

Mijn eerste jaar samen heb ik met kerst 52 kaartjes gemaakt met steeds een reden waarom ik hem leuk/lief/aardig/grappig vind en een liedje van nederlandse bodem (mijn vriend is fransman en we woonde toen in frankrijk). Deze kaartjes in een box vol met snoepjes gedaan en zo kon hij iedere week een kaartje lezen en een liedje luisteren met wat te snoepen. :D <3
(Hij heeft ze stiekem veel eerder gelezen natuurlijk :+ maar wel trouw iedere week een liedje geluisterd)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:33

Tianbelli schreef:
Ik ga mijn vriend een groot bord geven met opstaande randen. Iets tussen een grote kom en een bord. Omdat hij steeds zoveel pasta wil opscheppen dat zijn bord 'te klein' is voor een portie.
1x extra naar de keuken lopen is 'm te veel :') Ik doe niet aan persoonlijk, enkel aan praktisch.

Daarnaast had hij op zijn lijstje staan: een badjas, een harde schijf (met alle specificaties), wat keukengerief dat hij miste (oa een stevige heavy duty garde, messenblok), een spel (PS4, Xbox), nieuwe jeansbroeken, nieuwe borsteltjes voor zijn elektrische tandenborstel.

We hebben beiden een lijstje op drive staan welke we met elkaar delen, en daar zetten we gedurende het jaar telkens dingen bij die we willen. Handig voor verjaardagen en bv kerst.

Geen idee of je hier wat mee bent, zoals ik zei zijn wij nogal praktisch ingesteld ipv persoonlijk :')

Daarom kreeg de mijne een voerbak met 'man' erop, wel decadent van porselein. :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:34

Ik kijk altijd op YourSurprise.nl voor inspiratie :)

Ik heb mijn vriend een mok gegeven met een foto van een band waar hij fan van is. Ik heb een pen besteld met de naam van zijn bedrijfje erin gegraveerd. Ik heb een klein fotoboekje gemaakt met allemaal foto's van een pony bij mij op de manege die hij heel leuk vindt (meer als grapje, maar hij vond het heel leuk :D ). Ook een hotelbon vind ik altijd leuk :)

Houdt hij van gamen? Misschien kan je een bepaalde game kopen of zelf een muismat laten maken met een foto.
Houdt hij van sierraden? Misschien kan je een ketting laten personaliseren. Of is hij fan van een bepaalde band? Misschien kan je daar een bedel van vinden en een stoere ketting erbij kopen (heb ik ooit voor mijn ex gedaan en dat beviel heel goed).

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-19 23:38

leonie87 schreef:
Mijn eerste jaar samen heb ik met kerst 52 kaartjes gemaakt met steeds een reden waarom ik hem leuk/lief/aardig/grappig vind en een liedje van nederlandse bodem (mijn vriend is fransman en we woonde toen in frankrijk). Deze kaartjes in een box vol met snoepjes gedaan en zo kon hij iedere week een kaartje lezen en een liedje luisteren met wat te snoepen. :D <3
(Hij heeft ze stiekem veel eerder gelezen natuurlijk :+ maar wel trouw iedere week een liedje geluisterd)

Ook heel erg leuk! Heb dit ook al een paar keer voorbij zien komen op pinterest enz!

Vind het 5 sense idee wel heel erg leuk en dit kun je ook zo duur maken natuurlijk als je zelf wil. Ik denk dat ik dan alle tasjes in 1 grote doos zet en die doos helemaal inpak voordat ik hem onder de boom zet. Zelf zat ik ook nog te denken aan zo’n doosje die helemaal uit elkaar valt waar je allemaal foto’s in kan doen dit kan je natuurlijk ook helemaal personaliseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:39

stroopkoek schreef:
Annet_Dottie schreef:

Was zelf al even aan het googlen en kwam ook een site tegen waarbij je een mok kon laten afdrukken met een gekozen foto erop. Dit leek me opzich ook een leuk idee!

Ja is ook leuk, je hebt ook mokken waar je een foto op kan laten zetten die dan zichtbaar word als er iets warms/heets in komt als je begrijpt wat ik bedoel. Is misschien ook leuk :)

Edit : dit zeg maar https://www.greetz.nl/cadeaus/detail/ma ... 1051061110

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:46

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 07:43