Vloerreiniger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Vloerreiniger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 11:32

Ik kreeg reclame op mijn social media van een stofzuiger en dweil ineen. 'Vloerreinigers'?
Een hele nieuwe wereld gaat voor mij open :+ .

Die dingen beloven dat je je huis tegelijk stofzuigt en dweilt, zonder dat je de hele tijd je dweil moet wringen, en dat je dus in een mum van tijd klaar bent.

Ik heb oren naar alles wat het huishouden sneller maar even goed maakt :+ . Heeft iemand ervaring met zo'n zuig-en-dweil-in-1-ding? Maakt het even grondig schoon? Is het handig in gebruik? Werkt het ook op laminaat? Die van de reclame was van Karcher.

Even buiten de kostprijs gekeken, ik verwacht wel dat die dingen niet goedkoop zijn, vraag me alleen af of het zijn geld waard is.

Morrie

Re: Vloerreiniger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 11:50

ik had er 1 van Bissell, ideaal ding op mijn vinyl vloer, tot ik ging verhuizen en laminaat kreeg.
Dat trok compleet krom en ik kreeg een doffe vloer met strepen.
Na verloop van tijd ging ook dit apparaat kapot, net als z'n voorgangers....

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-19 12:10

Ai, dat is minder. Hier ligt zo goed als overal laminaat dus daar zou het zeker op moeten werken...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 12:21

Kwanyin schreef:
Ai, dat is minder. Hier ligt zo goed als overal laminaat dus daar zou het zeker op moeten werken...

je maakt wel schoon met water, daar moet je laminaat tegen kunnen. Mijn laminaat kan daar dus niet tegen.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 12:38

Ik had er een van Kärcher, wat een onding. De eerste meters worden nog wel schoon, maar daarna zijn de borstels toch vies en doe je daar dus de gehele vloer mee.

Voor mij weer ouderwets: eerst stofzuigen en daarna dweilen en tussendoor de dweil schoonmaken.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 13:34

Ik heb een bissel crosswave, erg blij mee! Als er heel veel haren of bijv dennennaalden liggen, dan zuig ik die eerst met de grote kaercher bouw stofzuiger op.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 11:02

Ahhh hier was ik naar op zoek, helaas nog niet veel reacties zo te zien.

Laatst zei mijn man ook iets van ik wil een stofzuiger die gelijk dweilt. Mijn reactie was dus gelijk van hoe zie je dat voor je met al die zand en haren dat moet je toch eerst stofzuigen? en dat ding wordt er dan toch ook eerst vies door en daar ga je mee dweilen? (hij dweilt zelf nooit maar dat terzijde :+ )

Ben dus erg benieuwd naar ervaringen.