OK op het werk zijn we met wat eindejaars spelletjes bezig waar we punten mee kunnen verdienen. Nou hebben we een blad gekregen met allemaal tot nu toe Nederlandse artiesten. Ik heb ze op 1 na allemaal. En ik kom echt niet op die ene die ik nog moet. Hopelijk zit hier iemand die hem herkent.
Ik weet dat die twee op de onderste rij die nog blanco zijn Armin van Buren zijn en Jett Rebel.
Sportees, Boven midden daphne schippers, Midden onder epke zonderland, links onder klaas-jan huntelaar
Merell123
Geplaatst: 10-12-19 15:22
Voetballers. Rechtsbovenin is Daley Blind Linksonderin met roze haar is Ryan Babel Rechtsonderin is Robin van Persie
Dan bij sporters. Midden bovenin is Dafne schippers Rechtsbovenin is Sven Kramer als ik het goed zie? Onder Max Verstappen is Shanice van der Sanden Linksonderin is Klaas-Jan Huntelaar Rechts van Klaas-Jan is Epke Zonderland En op het laatste blaadje mis je volgens mij alleen Davina Michelle nog.
Leuke quiz
darwindaan
Geplaatst: 10-12-19 15:24
Spoiler: Voetbal: Rechtsboven: Daley Blind Rechts onder: Robin van Persie Links onder: Babel Midden midden: Edgar Davids
Actrices Midden onder: Angela Schijf
Sport: Midden boven: Daphne Schippers Rechts boven: Sven Kramer
Qua voetballers, met bril is Edgar Davids, rechtsboven Daley Blind, en rechtsonder is Robin van Persie
De andere sporters, Daphne Schipper, Sven Kramer bovensterij, en Epke Zonderland naast Anky,
Felicxa
Geplaatst: 10-12-19 15:28
politicus middelste rij links is Diederik Samson, politicus links onder is Stef Blok, Politica precies in het midden is volgens mij Jeanine Hennis-Plasschaert, midden onder is Edith Schippers. De rest weet ik zo snel even niet
Laatst bijgewerkt door Felicxa op 10-12-19 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 10-12-19 15:30
Ministers midden onder Edith Schippers midden rechts blond is Jet Bussemakers