Vandaag heb ik een hele leuke dag gehad met vriend en ik vind hem echt heel erg leuk. Maar goed nu het punt waar ik echt heel erg mee zit en dat is het feit dat hij verhuisd is naar zijn moeder (zijn ouders zijn gescheiden en hij woonde altijd bij zn vader die 10 minuutjes verderop woont. Nu woont hij 20/30 minuten verder). Opzich valt de reistijd wel mee, hij heeft dan een brommer als vervoersmiddel dus het kan wel heel erg koud zijn, maar de afstand is als je het zo zegt niet echt het probleem. We hebben het allebei heel erg druk; allebei baantje, vrienden, school en dan tijd maken voor elkaar dus de weken zitten altijd heel erg vol. Toen hij nog echt om de hoek woonde was hier geen probleem, want hij had weinig regels bij zijn vader dus doordeweeks kwam hij meestal spontaan na school even langs of gewoon gezellig een avondje. Nu hij bij zijn moeder woont doordeweeks mag hij eigenlijk niks meer. Zo moet hij om half 10 al thuis zijn en met de reistijd die er aan vast zit is het dus doordeweeks eigenlijk niet eens meer te doen. Ik vind dit heel erg jammer, omdat we net een avondje samen hadden en dat nu dus compleet wegvalt. Alleen het weekend is nu nog over, maar aangezien hij ook heel veel vrienden heeft, naar zijn sport moet en ik moet werken is dit dus ook niet bepaald relaxed meer. De tijd die we samen hebben is nu dus eigenlijk echt super minimaal geworden en ik ben hier echt ontzettend teleurgesteld over aangezien we net meer tijd samen hadden en we nu daar dus bijna niks van over is. Alles is echt een beetje een chaos geworden in onze relatie en ik weet eigenlijk niet hoe ik ermee om moet gaan. Elkaar zien wordt steeds lastiger en ik zit echt een beetje met mijn handen in het haar. Ik hou echt onwijs veel van die jongen en het gaat echt super goed tussen ons, maar ja het voelt of we nu eigenlijk helemaal opnieuw moeten beginnen met een weg zoeken. Ik ben het meeste bang dat er geen tijd meer voor mij gaat zijn waar ik wel heel erg naar verlang. Iemand tips om hier mee om te gaan misschien? Wilde het graag van me afschrijven
Misschien kunnen jullie de schema's eens naast elkaar leggen en kijken of jullie dingen zo kunnen plannen dat er een doordeweekse dag is waarop jullie beide niks hebben? Bijv. dat hij zijn sport op dezelfde avond heeft als jij jouw werk?
lekker klef waren we!