Een jaar geleden heb ik een nieuwe laptop gekocht. Mijn oude lenovo werd traag, kon de nieuwste games niet meer aan dus het werd tijd voor een nieuwe.
Dus na veel onderzoek ben ik uitgekomen op een HP gaming laptop, met het oog op de studie, games die er zijn en er nog komen gaan heb ik eentje gekocht die me wel aansprak.
Tot een paar maanden terug deed ie alles perfect, kon Assassin's Creed Odyssey zonder problemen spelen en hij liet me nooit in de steek.
Sinds een korte periode heeft mijn laptop alleen besloten om te gaan crashen tijdens het gamen. Dit resulteert dan letterlijk in het uitvallen van de laptop en voor een aantal minuten niet meer willen opstarten.
Ik heb HP al benaderd en we hebben al testen gedaan om te kijken waar het aan lag, zij konden zo niks zien en hebben aangegeven om een update van een bios te gaan doen.
Dit heb ik zojuist gedaan, en ik heb alles weer bekeken. Proef op de som gedaan en de game op gestart.
Helaas na een aantal minuten weer gecrasht. Ik zit met mijn handen in het haar omdat ik niet meer weet wat ik verder kan. Ik zie het natuurlijk ook niet zitten om een andere laptop aan te gaan schaffen na een jaartje gebruik.
De customer service is maandag pas weer open, dus kan ze nu helaas niet meer benaderen.
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik nou niet echt een held ben met ICT dus ik weet niet alles te vinden.
Gegevens van mijn laptop:
HP Pavilion Gaming Laptop 15-cx0xxx
Serienummer: CND8384432
BIOS : F.20-05/07/2019
Processornaam : Intel(R) Core(TM) i7-8750H CPU @ 2.20GHz
Dus nog even op een rij:
Tijdens gamen valt laptop uit, wil voor een aantal minuten niet opstarten
Tijdens ander gebruik is er geen probleem.
Laptop lijkt te overhitten? -> Hoe los ik dit op?
(Kan toeval zijn) maar het is tot nu toe alleen gebeurd tijdens het opladen.
Batterij gaat te snel leeg om dit zonder oplader te proberen.
Wie weet raad?
Alvast bedankt
. Ik legde daar altijd ijsblokken onder en dan hield ie het langer vol 

Beste is dan ook er 1 uit te kiezen die meerder ventilators heeft en allerbeste is er 1 waar je ze zelf kan plaatsen voor het beste resultaat.