Asociale oudjes, spill

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidy_wilco

Berichten: 4479
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 18:15

Zonet twee ouderen in de supermarkt die een zak koffie van de bovenste plank af haalden en per ongeluk een glas met koffiepoeder van de plank afstootten. Glas stuk, koffie verspreid. Maar deze mensen waren wel zo netjes om een medewerker erbij te halen en in ieder geval het glas wat bij elkaar te sprokkelen. Waren een stuk kieverenboudjes.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 18:37

Vanmiddag even een boodschap gedaan. Best een uitdaging, want ik heb mijn pols gebroken := deze zit momenteel in een brace + sling

Wilde ik even decemberzegels halen, smijt zo een bejaard iemand de deur van de boekhandel voor mijn neus dicht. Kon hem net met mijn goede arm opvangen. Toen ik uit de winkel wilde vroeg diegene is ik even voor haar de deur open kon houden. Heb haar even vriendelijk gewezen op mijn brace ;) toen droop ze af....

pillow
Berichten: 7841
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:20

heidy_wilco schreef:
Zonet twee ouderen in de supermarkt die een zak koffie van de bovenste plank af haalden en per ongeluk een glas met koffiepoeder van de plank afstootten. Glas stuk, koffie verspreid. Maar deze mensen waren wel zo netjes om een medewerker erbij te halen en in ieder geval het glas wat bij elkaar te sprokkelen. Waren een stuk kieverenboudjes.

wat zijn kieverenboudjes?

heidy_wilco

Berichten: 4479
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 23:43

pillow schreef:
heidy_wilco schreef:
Zonet twee ouderen in de supermarkt die een zak koffie van de bovenste plank af haalden en per ongeluk een glas met koffiepoeder van de plank afstootten. Glas stuk, koffie verspreid. Maar deze mensen waren wel zo netjes om een medewerker erbij te halen en in ieder geval het glas wat bij elkaar te sprokkelen. Waren een stuk kieverenboudjes.

wat zijn kieverenboudjes?


Goede vraag _O- Dat moest "lievere oudjes" zijn. Autocorrect slaat rare wegen in :=

moonfish13
Berichten: 18242
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 00:16

Leuk woord voor galgje wel.

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 14:16


pien_2010

Berichten: 43709
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 14:25

Misschien wel moeder en dochter en een drama in de familie sfeer??

Anoniem

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 14:27

Niet speculeren ;)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 14:28

pien_2010 schreef:
Misschien wel moeder en dochter en een drama in de familie sfeer??


Of misschien wel totaal niet. Mijn hemel zeg. Het is hier geen Facebook.

pien_2010

Berichten: 43709
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 14:38

Relaxed schreef:
Niet speculeren ;)

Dit wordt gezet in een grappig topic over asociale oudjes dus vandaar mijn opmerking "misschien...." waarmee ik dus eigenlijk wil zeggen, waarschijnlijk heeft dit gebeuren totaal niets te maken met het onderwerp van dit topic.
Van mijn kant uit had het dus niets met speculeren te maken, maar meer van "er kan zoveel aan de hand zijn, daar komen we waarschijnlijk toch niet achter want misschien....".

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 14:39

Ja kom op, niet zo haten op Pien.

mysa

Berichten: 10537
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:17

Vitten op. ;) Ik kan maar niet wennen aan dat haten op.
Maar inderdaad, op Pien wordt niet gevit!

CharleyT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:18

Relaxed schreef:
Niet speculeren ;)


Ach kom op joh, las het bericht en er gingen gelijk een paar ''scenario's'' door mijn hoofd. Volgens mij een zeer menselijke reactie bij zo'n drama.

En wat is er mis als iemand een gedachte over de mogelijke gang van zaken hier neer zet?
Niet speculeren klinkt ook gelijk wat betuttelend.

pien_2010

Berichten: 43709
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:28

Citaat:
Maar inderdaad, op Pien wordt niet gevit!
_O- Jullie zijn lief en grappig.

Pien kan zeker vandaag wel wat hebben want heb me toch gaaf gereden op mijn jongetje, hij plonste zo in de diepe uit zijn oever getreden beek, dat normaal een klein beekje is. Dat had ik nooit verwacht, hij is nog maar zo kort bij ons. Eventjes off topic stralen van geluk bij andere paarden meisjes die dit geluksgevoel kunnen begrijpen....

CharleyT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:30

pien_2010 schreef:
Citaat:
Maar inderdaad, op Pien wordt niet gevit!
_O- Jullie zijn lief en grappig.

Pien kan zeker vandaag wel wat hebben want heb me toch gaaf gereden op mijn jongetje, hij plonste zo in de diepe uit zijn oever getreden beek, dat normaal een klein beekje is. Dat had ik nooit verwacht, hij is nog maar zo kort bij ons. Eventjes off topic stralen van geluk bij andere paarden meisjes die dit geluksgevoel kunnen begrijpen....


Ook paardenjongentjes begrijpen dat. :):)

pien_2010

Berichten: 43709
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:30

**\O/** die hoopte ik al terug te krijgen CharleyT....gelukt **\O/**

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:38

Heerlijk Pien <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:08

pien_2010 schreef:
Relaxed schreef:
Niet speculeren ;)

Dit wordt gezet in een grappig topic over asociale oudjes dus vandaar mijn opmerking "misschien...." waarmee ik dus eigenlijk wil zeggen, waarschijnlijk heeft dit gebeuren totaal niets te maken met het onderwerp van dit topic.
Van mijn kant uit had het dus niets met speculeren te maken, maar meer van "er kan zoveel aan de hand zijn, daar komen we waarschijnlijk toch niet achter want misschien....".


Ooh bedoelde je dat.. Nee duidelijk :+

Summerdreams

Berichten: 1272
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:59

Rytir schreef:
Laat ik dit vooropstellen, ik heb een vreselijk lieve 70+ buurvrouw. Ze heeft alleen af en toe van die passief agressieve trekjes. Toen ik er net een half jaartje woonde sprak ze mij aan; 'jij hebt een kat toch?' Dus dat beaamde ik. 'ja ik ben gek op katten alleen die van jou zit steeds in het vogelhuisje en daar schrikken de vogeltjes van en dan gaan ze dood'. Supersneu natuurlijk en niet de bedoeling. Ik heb dus excuus aangeboden en dat ik een oplossing ging zoeken (al heeft mijn kat voor zo ver ik week nooit een vogeltje gepakt). 'Nee joh meid, dat is nou eenmaal de natuur, daar kan die kat helemaal niks aan doen. Maar die vogeltjes he dat is zo zielig dat die dan dood gaan'. Dus ik opperde, dat ik mijn kat wel binnen zou houden tijdens broed seizoen en daarna een bandje met belletje om zou doen. 'Nee joh meid, moet ook gewoon lekker naar buiten kunnen, dat is ook natuurlijker, maar het is zo sneu voor de vogeltjes want die gaan dan dood'. >;) Echt ging gewoon 20 minuten zo.

Twee maanden later kwam ik haar tegen toen ik de kliko weg ging zetten, en meestal loopt mijn kat dan gezellig mee. Buuf: 'zo dat is een mooie en zo lekker pluizig ook!' Ja buuf, dat is mijn kat weet u nog? 'Nee dat is niet jou kat, die rooie is van jou'. Vervolgens een kwartier bezig geweest met haar te overtuigen dat dit de mijne was en niet die rode en ik heb er ook geen 2. :Y) Puntje bij het paaltje: mijn kat was dus niet de overlast terror vogeltjes killerkat.


Vreselijk :')
Ik had dit ook met iemand uit de straat: is dat jouw kat? *wijst naar mijn kat in mijn voortuin*
Ja dat is mijn kat.
“Oke want die pist dagelijks over mijn tuinset”
“Dat kan niet, want deze kat komt niet verder dan mijn voortuin, alleen mijn andere kat komt verder.”
“O dan is het die andere”

Ze wist geeneens hoe die er uit ziet plus dat er tig katten hier lopen. Maar nee mijne was het :+ toen ik vroeg naar de kleur zei ze uiteindelijk “iets met rood” wat zij helemaal niet is :+
Beetje offtopic trouwens want diegene is niet oud.

Nientsje

Berichten: 5250
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 19:46

Wat een verhalen zeg :))

Ik had gisteren ook wat...

Met een zieke cavia naar de dierenarts geweest. Nouja uitgevogeld wat er mis was (gelukkig) en ik kreeg meteen mee wat te doen. (Verhaal verder niet relevant in dit topic maar dit stukje wel ff voor de rest van dit verhaal)

Dus ik moest het een en ander halen bij de dierenwinkel. Ik had nog net genoeg tijd voordat ik naar mijn werk moest en had alle dierenwinkels al afgebeld met de vraag of ze hadden wat ik nodig had.

Nou uiteindelijk de laatste dierenwinkel wel, dus ik heengesneld :+

De dierenwinkelmeneer wist dat ik haast had dus die stond al klaar (verder niemand in de winkel dus ja dan kan dat).

Sta ik af te rekenen, komt er een oudere dame de winkel ingestoven, beukt me nog net niet opzij bij de kassa (de dierenwinkelmeneer was net bezig met alles inscannen) en die mevrouw begint meteen te blaffen met wat ze wel niet nodig had.

Euhh volgens mij was meneer mij aan het helpen?

Dus ik kijk dr schaapachtig aan, maar de dierenwinkelmeneer zei al tegen mevrouwlief dat ze toch even op dr beurt moest wachten want hij was al een jongedame aan het helpen die ook wat haast had. En dat ze zo aan de beurt was.

Mensje helemaal gepikeerd :+

Maar whala ik was snel klaar en nog op tijd op mn werk ook :D

Jojoju

Berichten: 3795
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 14:38

Hier nog een, van mijn eigen oma nog wel.

Lopen we in de stad langs de coolcat:

'Zeg, waarom koop jij je kleding niet hier net zoals je nichtjes? Die zien er altijd zó leuk uit!

Oh nee. jij moet je kleding natuurlijk bij een grote maten winkel kopen. -O- . '

Mars

Berichten: 33288
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 14:52

Coolcat ook echt... alsof je daar boven de 16 nog zou willen winkelen, buiten dat de opmerking over de maten nogal gemeen is :=


Supermarkt.
Mega rijen, ik sta te wachten en heb een gaatje gelaten zodat mensen die tussen de rijen door lopen dat gewoon kunnen doen. Een hele meute passeert netjes voor mij langs totdat één oud vrouwtje doodleuk voor mijn neus blijft staan :?
Toen ik haar aansprak was het 'ja als je daar al stond moet je er blijven staan he!' en toen poeslief 'maar ga maar voor me hoor'. Ik heb gezegd dat ik de indruk had dat mevrouw vast veel meer haast had dan ik dus dat ze gerust kon doorgaan met voorpiepen. Heerlijk om dan op mijn gemakje erachter te staan en haar ongemakkelijk te zien haasten en rommelen om maar zo snel mogelijk weg te komen :=

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:33

wiebke schreef:
Hier nog een, van mijn eigen oma nog wel.

Lopen we in de stad langs de coolcat:

'Zeg, waarom koop jij je kleding niet hier net zoals je nichtjes? Die zien er altijd zó leuk uit!

Oh nee. jij moet je kleding natuurlijk bij een grote maten winkel kopen. -O- . '

Ah ja, mijn oma concludeerde dat mijn vriend en nichtje zo'n leuk stel zouden zijn.
Het was jammer dat ik haar niet zo'n leuk stel in de familie gunde maar mijn vriend egoïstisch voor mijzelf hield...

Diezelfde oma heeft naast haar appartement een kwikfit zitten.
Ze bracht haar auto daarheen voor de winterbanden maar dwong de medewerkers wel haar weer thuis te brengen want ''Het is zo ver lopen" >;) :roll: :')

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:58

M_D_H schreef:
wiebke schreef:
Hier nog een, van mijn eigen oma nog wel.

Lopen we in de stad langs de coolcat:

'Zeg, waarom koop jij je kleding niet hier net zoals je nichtjes? Die zien er altijd zó leuk uit!

Oh nee. jij moet je kleding natuurlijk bij een grote maten winkel kopen. -O- . '

Ah ja, mijn oma concludeerde dat mijn vriend en nichtje zo'n leuk stel zouden zijn.
Het was jammer dat ik haar niet zo'n leuk stel in de familie gunde maar mijn vriend egoïstisch voor mijzelf hield...

Diezelfde oma heeft naast haar appartement een kwikfit zitten.
Ze bracht haar auto daarheen voor de winterbanden maar dwong de medewerkers wel haar weer thuis te brengen want ''Het is zo ver lopen" >;) :roll: :')


Euhm, wat, mensen zeggen dit écht? :') en dat van dat koppel.. oh my god.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:04

Wooow.... Er komen nu berichten voorbij := Ik schrik er gewoon van!