Ik heb net een rondje boodschappen gedaan en besluit nog even naar het plaatselijke tuincentrum te gaan. Ik woon in de provincie Groningen en hier zijn we nog redelijk ouderwets heb ik vaak het idee... Als ik denk aan opstaan voor ouderen etc. Elkaar helpen waar nodig.
En ik ben 'de jeugd'... Misschien denk ik dat zelf nog te graag...
Maar goed, plaatselijk tuincentrum dus.. Onderweg heb ik een filmpje gekregen van mijn bestie en die wil ik graag nog even bekijken. Ze had me even geholpen met training en we hadden foto's gemaakt. Dus ik zit rustig in mijn auto te kijken terwijl er een andere auto naast mijn parkeert. Ineens hoor ik een luide bonk, dus ik sprint uit de auto om te vragen of dat goed ging. (de deur was tegen mijn auto aan geklapt) Ik ben vrij zuinig op mijn auto en heb een hekel aan krassen door andermans toedoen. Ik verwijt mezelf liever domheid dan dat ik had gewenst ergens anders te staan.
Staan daar twee dames van midden 70, waarvan de bestuurder de schouders ophaalt en zegt: "Ja hoor, gebeurde niets." "Uhm... uw deur ging tegen mijn auto aan en vrij hard ook." "Nee hoor, kijk dit gebeurde." *gooit autodeur weer open tegen mijn auto aan*
Kijk, dat je zoiets even wilt demonstreren, oké, maar je gaat niet gewoon opnieuw moedwillig die auto raken toch????
MIND BLOWN!!!
Helaas was er inderdaad geen krasje te vinden op mijn niet zo schone auto... Maar toch... de onverschilligheid waarmee dit ging... De jeugd is asociaal? Nou, they learned from the best...
Dit is nu ongeveer driekwartier geleden gebeurd en ik ben nog steeds flabbergasted... Wat een mafkezen joh!
Dus nu ben ik benieuwd... wat is jouw ervaring met asociale oudjes?

En die zijn per definitie asociaal... 

... maar kan nu zo 1, 2, 3 niks bedenken.