Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Katja schreef:We hebben een schoenenoverschot in huis. Stalschoenen, zomerschoenen, winterschoenen, sportschoenen en dan ben ik nog niet aan de afdeling laarsjes begonnen....
En paar jaar geleden hadden we bedacht dat we ze aan de binnenkant van de deuren wel kwijt kunnen in deze opbergers: https://www.ikea.com/nl/nl/p/trones-sch ... -00397307/
Nou dat werkt dus niet want op de één of andere manier is dat een soort van zwart gat en alles wat erin gaat wordt nooit meer gebruikt en alles wat gebruikt wordt gaat er nooit meer in.
Dus ik ben op zoek naar iets wat in de nis in de hal past. Die is 1.40m lang.
Nu staat er een rekje van 88cm breed en twee hoog dus er moet wel ruimte voor verbetering zijn. We hebben ook een kapstok in de nis hangen dus het kan ook niet super ver omhoog hoewel de kapstok nog wel een stukje hoger moet kunnen.

Gini schreef:Ik heb hersenletsel opgelopen en dat betekent dat als ik iets niet zie het niet meer bestaat. Dus ik kan het rustig missen en dan een nieuw paar kopen om de andere veel later ergens terug te vinden daarom moet ik een goed systeem hebben om ze op te bergen. Alles wat ik aan schoenen heb draag ik regelmatig of in ieder geval regelmatig in het juiste seizoen.Ieder opbergsysteem wordt een zwart gat wanneer je gewoon te veel hebt. Je zegt dat alles wat erin gaat, nooit meer gebruik wordt. Dat wilt zeggen dat je die dingen niet mist en niet nodig hebt.
Flink uitmesten dus en enkel datgene aanhouden wat je echt zou missen, dan is ieder opbergsysteem handig. Dan hangt het puur van je eigen voorkeur af.
Gaby schreef:Ik zou het liefst ruimte hebben voor ongeveer 40 paar.Hoeveel paar schoenen moet je er kwijt kunnen?