Lijkt me te gek, heel veel zin in!!
Nu kan ik daar natuurlijk niet in mijn wollen mantel aankomen, dus ben ik op zoek naar een echt warme, liefst lange winterjas. Het liefst een lange parka oid... Heeft iemand suggesties?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ontherun schreef:Decathlon zou ik toch echt afraden voor Lapland. Of je komt in hun duurste jassen uit. Beste is om bij een out door zaak zoals een bever ofzo gewoon te gaan passen, goede pasvorm is ook erg belangrijk. En vooral laagjes en goede lagen is misschien nog wel belangrijker dan de jas zelf. Goede onderlagen houden je al lekker warm, doe je dat niet kan je jas zo goed zijn maar dan heb je het nog koud
Kaitlyn schreef:Ocean_Child schreef:Een anaal geëlektrocuteerd vosje in mijn nek zie ik niet zo zitten, dus airforce koop ik echt niet![]()
De khujo jassen zijn wel erg mooi
Ze hebben niet allemaal bont.
brokjes schreef:Doubtless schreef:Decathlon heeft kwalitatief goede jassen voor een aantrekkelijke prijs. En echt warm!heb daar voor 40,- een jas voor tot -10. ze hebben ook jassen die je bij nog koudere temperaturen kunt dragen
Het label van mijn jas zegt tot -20 en dat voor zo'n 100 euro. Echt een aanrader voor wie niet helemaal naar Lapland gaat.