Cadeau voor iemand in Israël (online)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Cadeau voor iemand in Israël (online)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-19 14:49

Ik kom er niet uit. Ik doe mee aan een Secret Santa van een groep die wereldwijd leden heeft. Nederlandse dames, trouwens. Nu moet ik een cadeautje sturen aan een mevrouw in Israël, ter waarde van maximaal 10 euro. Dat is niet zo lastig, maar de verzendkosten zijn enorm.

Weet iemand toevallig een webshop in het land zelf, die ook Engelstalig is? Hebreeuws lukt me niet ...

Dus, Israelkenners hier? Alvast hartelijk dank!

loveslimpie

Re: Cadeau voor iemand in Israël (online)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 05:58

Ik weet de tarieven zo niet, maar zou je het niet als brievenbus pakket kunnen opsturen in plaats van een doos? Normaal is dat wel een stuk goedkoper

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 08:11

Uit ervaring kan ik je zeggen dat van uit Nederland versturen nu geen optie meer is
Wij hebben een klant in Israël zitten en een brievenbus pakketje is zomaar 6-8 weken onderweg. .
.als het al aankomt. Ik zou ook een webshop daar zoeken. Zou zo even niks weten maar misschien kan iemand je daar mee helpen

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-19 10:24

Bedankt voor jullie input. Ik had het voor elkaar, dacht ik. Amazon.com (Amerikaanse site) verstuurt naar Israel en de verzendkosten waren maar 8 dollar. Tot ik het adres ingevuld had. Dan moet je dus het paspoortnummer van de ontvanger invullen om het door de douane te krijgen.

Ik heb het opgegeven en online een paar leuke haakpatronen gekocht die ik in PDF naar haar heb verzonden per mail. In haar omschrijving stond dat ze graag haakt en dat er een kleinkind op komst is. Voila.