Nu heb ik een sollicitatie gehad voor een buitenfunctie waar ik erg enthousiast van werd maar ze zouden pas starten met de opleiding in april, dit was voor mij te ver weg ivm het stoppen van mijn contract per 1 januari. Nu heb ik een mail gekregen dat ze toch al gaan starten in januari/februari en ik blijf nu maar draaien en malen met wat ik wil.
Mijn zoontje is nu bijna 7 en ik heb het hem gevraagd of hij het erg vindt als mama hem soms niet naar school kan brengen maar wel ophaalt of dat mama hem kan ophalen en naar school brengen maar niet naar bed leggen, hij vindt het prima, als mama maar blij is
Ik vraag me echter af hoe andere dit doen/regelen mbt oppas of gastouder, ik wil namelijk wel dat dit aan huis is. Wat van belang is, is dat ik alleenstaand ben, zijn vader woont een uur rijden op afstand dus weekenden is geen probleem maar doordeweeks is dit niet op te vangen.
Zijn er mensen die in een soortgelijke situatie zitten? Hoe lossen jullie dit op?
en uit de horeca
ik mis het dus héél erg
. Ik werk zelf in de zorg, maar ik heb dan een partner die thuis is. Toen hij 3 weken alleen op vakantie ging, kreeg ik het met oppas in elk geval ook niet voor elkaar, ik heb alleen overdag gewerkt en uiteindelijk ook maar wat vakantiedagen opgenomen.