Ik ben benieuwd naar jullie adviezen en ervaringen... Momenteel heb ik een MacBook Air. In eerste instantie gebruikte ik deze voor mijn studie. Inmiddels is het afgelopen jaar deze MacBook intens gebruikt voor zowel studie als mijn werk, wat betekende dat die heel erg intensief gebruikt is. Dit heeft de batterij en de snelheid van de MacBook niet echt goed gedaan. Hij is ook veel ''meegesleept'' tussen werk, thuis en school.
Inmiddels heb ik via mijn werk een Surface ontvangen, zodat ik deze kan gebruiken voor mijn werkzaamheden voor die organisatie. Maar sinds korte tijd ben ik ook begonnen als Freelancer. Mijn vakgebied is communicatie: een (goede) laptop is dus onmisbaar voor mij. Ik wil tijdens mijn werkzaamheden niet continu zitten wachten.
Leuk om te weten: door het switchen tussen de MacBook en de Surface zit ik dus de hele tijd om mijn MacBook scherm te vegen, dat werkt natuurlijk nie t
Mijn huidige MacBook is bijna 5 jaar oud. Ik heb altijd geroepen: nooit meer anders! Tot ik afgelopen week ontdekte hoe fijn de Surface werkt... Ik had bedacht om nog een aantal maanden te wachten met de aanschaf van een andere laptop, maar door een verandering in de btw-terugvraag is het gunstigere om dit nog in 2019 te doen. Dus nu moet ik sneller dan verwacht een keuze gaan maken.
Ik ben heel benieuwd of er hier Bokkers zijn die mij kunnen adviseren. Ik snap dat het een persoonlijke keuze blijft, maar wellicht dat er technische specificaties zijn waar Bokkers meer kennis van hebben. Mijn budget is wel echt rond de € 1000,00, waardoor een MacBook Pro afvalt.
Wie o wie kan mij helpen?!