Black Friday

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:39

Had nog fij mazige hooinetten nodig vd EJ, maar lijf weigert dienst dus mezelf niet naar de winkel getrapt, met kerst of zo is er vaak ook nog 25% korting.
Bestellen was zonde ivm bezorgkosten.

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 16:51

Heeft iemand toevallig nog tips voor een goede thermo rijbroek? Was toch wel erg koud :+
Super stom, maar had er niet meer aan gedacht

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 17:21

hamsterfan schreef:
Heeft iemand toevallig nog tips voor een goede thermo rijbroek? Was toch wel erg koud :+
Super stom, maar had er niet meer aan gedacht


Ik heb een thermolegging bij de primark gekocht, echt super fijn! Geen koude benen maar en was maar 7 euro :)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 17:24

De kipwarm van decathlon is naar het schijnt goed. Lemieux heeft ju ook zoiets denk ik mazr geen ervaring mee. Ik draag altijd thermoleggings van de action onder mijn rijbroek :Y)

1900 korting joh! Dan zou ik ook niet malen als ik 1200 uitgeef aan kledij :)) Voor zoveel verschil in de portemonnee zou ik ook wel Black friday afwachten en dan alles ineens scoren ipv tussendoor veel duurder uit te zijn

Sure_lee

Berichten: 10391
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 17:58

Kipwarm is idd wel warm. Maar die graag ik eigenlijk alleen als het nat is. Anders draag ik graag de Gersemi Freya.

Als dit allemaal leuk is en past dan hoef ik de rest van het jaar niks meer te kopen haha!
En ik bestel eigenlijk nooit iets online. Tenzij ik iets in de winkel heb gevonden waarvan ze mijn maat niet in de winkel hebben.
Dus ben heel benieuwd hoe dit bevalt.

welmoed__

Berichten: 6566
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 18:02

Ik heb ook nog even geprofiteerd van BF. Bij de van Haren schoenen gekocht voor 20 euro, de helft van het geld. Had nog nieuwe schoenen nodig voor op mijn werk.

Ropa

Berichten: 648
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 18:24


Ropa

Berichten: 648
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 18:27

Maureen_M schreef:
hamsterfan schreef:
Heeft iemand toevallig nog tips voor een goede thermo rijbroek? Was toch wel erg koud :+
Super stom, maar had er niet meer aan gedacht


Ik heb een thermolegging bij de primark gekocht, echt super fijn! Geen koude benen maar en was maar 7 euro :)


Heb je die ook aan tijdens het rijden?

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 18:28

Ropa schreef:
Heb je die ook aan tijdens het rijden?


Yes :) en dan echt km's draven etc. Heerlijk warm

topsylover

Berichten: 5639
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 18:29

Hier een Superdry jas met 50% korting en een Tommy jeans met 30%. Toch weer 90 euro bespaard!
En 100 euro bespaard op seksspeeltjes maar dat mag je hier niet vertellen zeker. :=

Calice

Berichten: 9832
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 18:32

Vandaag nog even langs de Ej geweest en toch nog een eskadron halster en rode br peesjes meegenomen :') .

Horseloverl
Berichten: 2223
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 19:21

Sure_lee schreef:
Het totale kortingsbedrag was 1900 euro.
Heb bijna alles met 50 tot 70% korting gekocht. Heb gewoon alles wat ik leuk vond besteld. Ik maak er gezellig een catwalk avondje van met mijn vriend en alles wat niet past of leuk is gaat terug.
Ik heb van alles wat besteld.
Instappers, sandalen, jurkjes, shirts, korte broeken, lange broeken, blouses, blazers, en truien.
Alleen van de instappers weet ik zeker dat ik ze houd.
Die heb ik al in een andere kleur. Daar deze zomer 99 euro voor betaald en nu 47.


Ik doe altijd hetzelfde! Lekker veel bestellen en de leukste dingen houden. De rest gewoon weer terug

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 21:05

Oeps, de schade is hier ook groot :=
-MacBook Air (€140 korting)
-Ugg handschoenen (€22 korting)
-Ugg pantoffels (€40 korting)
-Swarovski oorbellen (€15 korting)
-Geurtje Kenzo l'elixer (€25 korting)
-Google home (€25 korting)
-Wellensteyn jas (geen korting maar had ik gewoon nodig :') )

En dan zijn we vrijdag avond nog vroeg naar huis gegaan vanwege het steek incident, want ik wilde eigenlijk nog bij Hudson Bay kijken. Dat ben ik vandaag weer vergeten :')

Op naar Cyber Monday! *\o/*

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 21:08

Tancreda4 schreef:
xLiez schreef:
Ik zie ook dat mijn Iphone al bezorgd is! :)


Laat jij je iPhone van 650beuro verzenden?? Ik zou dat dus nooit doen :o zo bang dat het kwijt raakt of wordt gejat. Hoop gezeur voordat je dan eventueel wat nieuws krijgt. Of niet, als er geen bewijs is dat het onderweg is verdwenen....


Ja hoor! Heb hem bij bol besteld en zo betaald dat het goed verzekerd is mocht er iets mee zijn.

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 21:11

Dankjewel ladies! Ik ga eens kijken Vind iets onder mijn rijbroek niet lekker zitten, maar moet maar even neuzen wat een goed idee is

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 22:52

Geen idee of het een BF korting was, maar Douglas had korting op geurtjes, hij was 55,-, afgeprijsd naar 25,- en had een tegoedbon van 20.
Dus 5,- betaald :D .

En nog een spijkerbroek en trui bij de H&M met korting.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 22:58

Es_ther schreef:
Geen idee of het een BF korting was, maar Douglas had korting op geurtjes, hij was 55,-, afgeprijsd naar 25,- en had een tegoedbon van 20.
Dus 5,- betaald :D .

En nog een spijkerbroek en trui bij de H&M met korting.


Ideaal :D

Marije_jiplover

Berichten: 25323
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 23:24

Marije_jiplover schreef:
Ik hoop dat ik een paar rijlaarzen kan scoren dan.
Ben afgelopen jaar 14 kg afgevallen en m'n huidige rijlaarzen zijn nu te wijd 8-)

Er was afgelopen zondag wel 25% korting bij Divoza, maar met Black friday heb ik m'n eindejaarsuitkering om ervoor te gebruiken :+

Dit schreef ik 7 november.

Goed dat ik gewacht heb, heb dezelfde Ariats maar dan een kuitmaat smaller dan ik al heb kunnen scoren met 50% korting.
En prijs waarop de korting gebaseerd was, was niet verhoogd sinds van de zomer of vorig jaar.
Dus erg blij mee!

Fotografie91

Berichten: 2447
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 23:28


Ropa

Berichten: 648
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 00:08

Fotografie91 schreef:
https://www.tackville.com/kep-italia-cr ... black.html

Misschien is het iets voor iemand hier! Zeer betrouwbare site al meerdere keren besteld en altijd netjes geleverd en garantie!
Helaas heb ik een kleinere maat :)


Mooie deal, helaas heb ik ook een kleinere maat :(

lies1998

Berichten: 357
Geregistreerd: 02-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 00:43

Ik heb donderdagavond bij Ooteman een mentuig en pessoa besteld. Ik heb de bestelling betaald en ook een bestelbevestiging gekregen. In mijn account staat de bestelling nog 'in behandeling'.
Nu heb ik geen ervaring met Ooteman, blijft de status altijd 'in behandeling'? Of zou het eigenlijk al een stapje verder moeten zijn?

Marije_jiplover

Berichten: 25323
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 07:38

Hij zal door moeten naar verzonden waarschijnlijk, maar de kans is groot dat men door blackfriday hun normale leveringstijd niet haalt.
Je krijgt als t goed is ook gewoon per mail een verzendbevestiging.
Maar het is dus wel een gek weekend én ze hebben bij Ooteman ook een fysieke winkel, kan dus best dat ze de bestellingen vandaag pas weg gaan werken ofzo.

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 07:46

lies1998 schreef:
Ik heb donderdagavond bij Ooteman een mentuig en pessoa besteld. Ik heb de bestelling betaald en ook een bestelbevestiging gekregen. In mijn account staat de bestelling nog 'in behandeling'.
Nu heb ik geen ervaring met Ooteman, blijft de status altijd 'in behandeling'? Of zou het eigenlijk al een stapje verder moeten zijn?


Duurde bij mij vorig jaar ook een hele tijd. Plus ik kreeg geen track en trace! Denk dat ze het inderdaad druk hebben.

xLoki

Berichten: 3490
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 08:04

Fotografie91 schreef:
https://www.tackville.com/kep-italia-cr ... black.html

Misschien is het iets voor iemand hier! Zeer betrouwbare site al meerdere keren besteld en altijd netjes geleverd en garantie!
Helaas heb ik een kleinere maat :)

Super bedankt voor de tip, heb hem besteld, is mijn maat! *\o/*

ApplePapple

Berichten: 2742
Geregistreerd: 12-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 09:53

topsylover schreef:
Hier een Superdry jas met 50% korting en een Tommy jeans met 30%. Toch weer 90 euro bespaard!
En 100 euro bespaard op seksspeeltjes maar dat mag je hier niet vertellen zeker. :=


Ik denk het niet nee :=
Maar goed, dat is dus dubbel lekker, eerst flinke korting en dan ook nog eens hoop genot ervan :o

Even on topic weer, iemand goede cyber Monday deals gezien?